Gå til innhold

Hva mener dere om ombygde biler?


CrZyWiz
 Share

Anbefalte innlegg

uansett hva du gjør. så er en ombygd ikke like bra som en orginal. uansett om det er gud eller gsbildeler som har bygd den. så er den ikke like bra som org.

en grund til at folk kjøper en ombygd er at det er billigere, allså mye krefter for penger.

feks du kjøper min m3 97 3.2 godkjent ombygd til 200k

for samme pris får du org 3 liter m3 93 mod.

er dere ikke enig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange diskusjoner på dette evnet,og jeg mener att selv om du bygger om 320i til M3 så har du ikke en M3,du har en ombygd 320i..

De eneste riktig M-bilene i mine øyne er de som blir produsert fra BMW som en M bil..

Men å bygge bilen din om fra en 320 til 325 er forsåvidt greit så lenge det er klart att du har bygd om bilen din og ikke kjøpt en org 325 og heller ikke slenge på en hel haug med M-merker rundt hele bilen..

Høres kanskje rart ut men det er iallefall min oppfatning av det med ombygging :lol:

Sånn tenker jeg også.

En BMW med M motor kan ikke bli helt M uansett.

Hvis jeg skulle bytta motor ville jeg ikke valgt en M3 (3.2L) motor, men heller en 330Ci motor. Den er tilnærmet lik bilen i den stand en 318Ci er (karosseri). Sett bortefra bremser og girkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med ombygg er syns ihvertfall eg, er at det er altfor ofte jalla jalla ombygd. blir aldri 100& synst ik om noe ombygde biler egentlig.

men visst det er virkelig lagt ånd og penger i det, og ikkje minst kvalitet og utførelse, og alt er godkjent, så er det vel greitt?

men det blir aldri verdt like mye som verdi på ombygg vs. orginal. uansett kor bra det er utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da må jeg spørre.. jeg har muligens en kurrant bil på hånda. orginalt er det en 89mod bmw 730i ACS-tuna..denn er nå ombygd til 92/93mod 740i med 4liters v8'r. forstilling osv er bytta osv osv..

Er denne mindre verdt enn den 3l AcS bilen orginalt?

Dette er skikkelig ombygd og går fryktelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...