Gunnar Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Dette møtte meg da jeg kom ut i dag morges.. Takluka stod vippa litt opp i bakkant, og så har den jævla drittfuglen kommet seg inn i den lille sprekka, og ikke kommet seg ut igjen. Bæsja rundt på hele dashbordet, lufteventiler, rattet, og litt på setene. Sikkert gitt bilen fugleinfluensa også. Faen! Moralen er, skalk alle luker om natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Utrolig... ... er det ikke det ene så er det det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 FY F**N! Kjipe saker gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 haha ...den er lei... men det finnes verre ting en fugler da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Åhå! Er det mulig Luftgevær + fugl = *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 haglegevær + 7'er-hagl fungerer vel bedre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hehe... Kunne vore verre! Eg hadde mink inni gamle båten min Det var heller ikkje morro! Føle med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 hehe.....men man må jo se humoren i det også Skjønner at det kanskje ikke er så gøyt i vaske opp etter den, men det er jo ikke hver dag noe slikt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Du lukker garantert alle vinduer og takluken neste gang Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. 323 Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Kan ikke si annet enn at du har hatt UFLAKS, gitt! Fikk meg en god latter der... Men jeg føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hehe, for et opplegg. Forresten... Når jeg tilter min takluke dekker fremdeles den plata i taket for åpningen. Hvis jeg skyver den bak, blir det vanskelig å få den frem igjen. Er det noe galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 He he he.. Kjedelig sak det der Gunnar, jeg kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Til dere som ler (selv om dere kanskje ikke mener noe med dey) - jeg tror ikke dere syntes det er morsomt å møte et syn om morgenen rett før dere skal på jobb.. Jeg hadde iallefall ikke syntes det. Hvordan blir det å fjerne dritten fra setene Gunnar? Håper det står bra til med interiøret. Jeg pleier ofte å parkere med luken vippet og skjønner at jeg nå bør være mere obs på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Ikke meningen å le, men litt komisk er det jo, men jeg må også være obs på dette, jeg hadde kværka den lille jævelen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 HAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå