Gå til innhold

Ferrari Days i Århus 6-7 Mai 2006

Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Den årlige begivenheten "Ferrari Days" eller "Italian Days" holdes i år i Århus. Ca. 100 ulike Ferrarimodeller fra hele verden samles i et par dager og showet er åpent for publikum mot en entré på 70 kroner. Med tanke på at modeller som 250 GTO blir vist frem kan dette allikevel bli spennende. Ferrari 250 GTO omsettes i dag forøvrig for ca. 95 millioner kroner når de av og til kommer på auksjon... 8)

Ferrari 250 GTO

250gtoseries2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari er fine biler det.. men litt begrenset på bruk...

letter å fare rund veldig raskt i en BMW M5 or indeed an M6

BMW er BMW... Porsche bygger verdens beste sportsbiler... og Ferrari er av en annen og langt mer eksklusiv verden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW er BMW... Porsche bygger verdens beste sportsbiler... og Ferrari er av en annen og langt mer eksklusiv verden... :wink:

Så sant som det er sagt..

BMW er hverken best på sport eller komfort. Bmw er best på kompromisser. Ingen annen bilprodusent klarer å lage familiebiler som appelerer like sterkt til folk som elsker å kjøre bil! Og så hjelper det jo fælt at bilene er vanvittig pene å se på, da.. :D

Jeg har hatt 6 BMWer, men har aldri eid en Porsche. Men jeg har kjørt mange. Det er verdens desidert beste sportsbil. Her snakker vi ytelser OG kvalitet. Mange andre produsenter sliter fælt med å få den samme "opplevde" kvaliteten som tyskerne klarer å få til. Eks. Jaguar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må seie meg enig her...

berre få tilføye at Ferrari slit med driftsikkertheit og masse småtull på bilane sine (fikk nesten litt lyst å seie typisk italiensk..utan at eg gjorde det!!)

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...