Gå til innhold

Vanlig spiller i E46??


Anbefalte innlegg

Aaaah... doh.. Der hvor luften kommer UT ja... :oops:

Sett på maken. Her kommer jeg og tror at "luftmikser" var en eller annen dølaspråkversjon av AC-kontrollpanalet :lol:

Hehehe... :lol: ..., men hva i alle dager er den "tingen" bak knappene for varsellys og dørlås ? ... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo et annet alternativ :wink:

DSC01228.jpg

Noen som vet hvor dette monteringssettet er å få kjøpt? Det var jo en fiffig løsning.

Det der er custom bygging med stor C. For det første må luftekanalene som kommer ut der kappes langt inni dashen. For å få dette skikkelig må nok hele dashbordet ut av bilen. Så må ramma som vises på bildet lages i glassfiber eller noe i den duren.

Ikke akkurat gjort i en håndvending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo et annet alternativ :wink:

Noen som vet hvor dette monteringssettet er å få kjøpt? Det var jo en fiffig løsning.

Det der er custom bygging med stor C. For det første må luftekanalene som kommer ut der kappes langt inni dashen. For å få dette skikkelig må nok hele dashbordet ut av bilen. Så må ramma som vises på bildet lages i glassfiber eller noe i den duren.

Ikke akkurat gjort i en håndvending.

Hadde et lite håp om at dette var et ferdig KIT man fikk kjøpt slik jeg da ser du. Hadde det vært tilfelle, hadde jeg kjøpt NAVI og satt inn der. Vil ikke bytte ut originalspilleren, da jeg også har fastmontert original tlf i bilen, og da får jeg tlf-displayet opp i displayet på radioen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt inn en ny spiller... Og den skal liksom være koblet til multifunksjonsrattet, men dette fungerer meget dårlig! :(

Har også koblet til ipoden... Mulig at den ødelegger litt kanskje?

Men uansett så virker knappene på rattet kun når de har lyst... Ikke når jeg vil at de skal fungere iallfall... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt inn en ny spiller... Og den skal liksom være koblet til multifunksjonsrattet, men dette fungerer meget dårlig! :(

Har også koblet til ipoden... Mulig at den ødelegger litt kanskje?

Men uansett så virker knappene på rattet kun når de har lyst... Ikke når jeg vil at de skal fungere iallfall... :?

Hvilke merke spiller har du satt i? Har du evt. navnet på rattkontrollasdapteren som er satt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke merke spiller har du satt i? Har du evt. navnet på rattkontrollasdapteren som er satt inn?

Jeg har satt inn en pioneer AVH-P5700 spiller...

Veit ikke navnet på rattkonsolladaptret, fordi jeg fikk installert alt sammen der jeg kjøpte det. Så de bare bestillte det som jeg trengte.

Men kan godt være at jeg har fått et dårlig adapter eller noe da. For jeg begynner å tvile litt på kunnskapene til forhandleren... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...