StigJ Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Sånn så bilen ut i fjor: Så med litt omlakkering av felger og med nye bakdekk a 255/30-19 ser det slik ut. HVA SYNES DERE?? Masser av plass her Fargen er forøvrig original BMW "Silvergray" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Uansett pent, men tror faktisk jeg likte den "gamle" versjonen bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Pent. Hvor mye har du betalt for omlakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Blei veldig bra dette her, Stig! Passer bra, siden du har Shadowline også.... Det som ville gitt prikken over i'en er, ville vært toning av vinduene Det gjorde vannvittig stor forskjell på min bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 ..meget bra! Likte lakken på felgane, men du manglar ein tomme breidde på bakfelgen så hadde det vert perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Kjekt å høre hva andre mener. Om det så er negativ eller positiv. TAS: Fikk fatteren til å sandblåse felgene= GRATIS. Retting av to felger= 1700,- Syregrunning, lakk og klarlakk= 1500,- Lakkering=1000,- Silverback: Ja har tenkt på toning siden jeg kjøpte bilen. Men har ikke tatt mg råd til det. Ville uansett fått det proft gjort. ovex: 10" hadde gjort seg ja. Men hadde nok ikke gått på en sedan uten valsing. Og valsing gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Ble veldig bra dette da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Uansett pent, men tror faktisk jeg likte den "gamle" versjonen bedre Må si meg enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Synes det ble knallbra! Liker mørke felger. Ikke sorte, men sånn som dine. Tøft. Bredde på felger? 9"? 235 forran? Ble det noe særlig trangere bak der, eller ble dekksidene bare litt rettere? Hvor mye har du senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Ja, synes felgene var finere før omlakkeringen, men ble jo ikke akkurat stygge heller Men, viktigs er at eieren er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Ble litt trangere bak. MEn ikke mye. Det er 9" fremme og bak ja. 235/35 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Jeg syns det ble tøffere med mørke felger. Meget pent Mr.Stream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Vakkert. Gøy å skille seg litt ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Dette blei pent! Vanskelig åsi om det var penere før lakkering.... hmmm.. Det er jo uansett stilig å ha noe litt coustommade på bilen sin! Enig med deg angående valsing. Det er helt uaktuelt for meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Ja, synes felgene var finere før omlakkeringen, men ble jo ikke akkurat stygge heller Men, viktigs er at eieren er fornøyd! Helt enig med Mpower20 her ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå