StigJ Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Egentlig skulle jeg helst hatt hjula helt originale. Men to måneder etter jeg kjøpte dem velta en bekjent av meg den ene felgen slik at den gikk med ytterkanten rett i betonggulvet. Litt senere hadde jeg bilen på hjulstillingskontroll hos et BMWverksted. Der klarte de å lage en kongeripe i en av de andre felgene. Fikk fikset meg at de betalte lakkering av den felgen de skrapte opp og ham som velta den andre til å betale den andre. Så betalte jeg selv for lakkering av de to siste. Men selvfølgelig gjorde ikke lakkverkstedet godt nok grunnarbeid slik at lakken ganske fort begynte å flasse. Så nå i vinter så jeg at de var blitt alt for stygge. Så da var det bare å få dem lakkerte igjen. Da tenkte jeg at hvorfor ikke prøve noe litt annerledes? Et minus med jobben som er gjort med dem nå er at de først måtte sandblåses helt inn til aluminiumen. Men da ble jo overflaten veldig ru. Og det var ikke tid til å sparkle dem og pusse dem glatte. Så hvis man ser på dem på nært hold er de ekstremt rue i overflaten. Så jeg kommer nok til å lakke dem opp igjen til neste vinter. Så vi får se hvilken farge jeg finner på da. Kanskje noe psyko lakk fra House of Color kanskje. Får se..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Meget pent med den fargen. Kledde bilen mye bedre synes jeg. Men.. sett rett bakfra ser det nesten komisk ut. Dekka er rett og slett for brede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Men.. sett rett bakfra ser det nesten komisk ut. Dekka er rett og slett for brede. Næh.. Akkurat passe synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå