Kjetil 323i E36 Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Slenger ut noen bilder av "nybilen" (hatt den i noen måneder), selv om jeg enda ikke har fått sommerfelgene Venter på noen 18" Hartge kopi felger og planene videre er M-tech bakfanger + sidelister. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 MEGET pen bil! Så strøken ut! Personlig ville jeg beholdt chromenyrene, men ellers en veldig fin bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Denne var meget pen kjetil!! Såg rimelig strøken ut, kult interiør Blir bra med de felgene du venter på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viko Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 NYDELEG bil, men ville foretrukke svart interiør. Dette er vel ein av dei siste E-36 323i?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RWDF Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Fin bil! Med de planene du har blir det enda bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 MEGET pen bil! Så strøken ut! Personlig ville jeg beholdt chromenyrene, men ellers en veldig fin bil! Takk! Blir ikke helt enig med meg selv hva som er best angående nyrene. Jeg har de gamle liggende, så er jo bare å skifte tilbake viss jeg vil endre på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 NYDELEG bil, men ville foretrukke svart interiør.Dette er vel ein av dei siste E-36 323i?? Svart interiør er pent, men dette er det jo ikke så mange som har. Er delte meninger om fargen for å si det sånn Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Den så strøken ut! Og du har de rette planene klare, hehe. Både interiørfargen og sorte nyrer er bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 NYDELEG bil, men ville foretrukke svart interiør.Dette er vel ein av dei siste E-36 323i?? Svart interiør er pent, men dette er det jo ikke så mange som har. Er delte meninger om fargen for å si det sånn Dette var nydelig! Og eg ville foretrukket interiøret du har, fremfor svart! Men er det plastic håndbrekk jeg ser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Hei. Gratulerer med en meg pen E36 Coupe. Jeg liker også fargen på skinnet ditt. Dette er en farge som kler sorte biler meget godt. Sort skinn blir i lengden ganske trist og kjedelig. Blir bra når du får på hjula Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Fin bil. Så veldig strøken ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlao Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 pen bil.. likte interiøret..ikke svart slik som alle har. men ville ha byttet til M-ratt, mye bedre å ratte med. ser bedre ut også.. ellers gleder jeg meg til å se bilen med sommerfelgene på Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Har sagt det tidligere og sier det igjen; Nice car! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Dette var nydelig! Og eg ville foretrukket interiøret du har, fremfor svart! Men er det plastic håndbrekk jeg ser Nei det er skinn! Takker for positive tilbakemeldinger og jeg gleder meg som en unge til jeg får felgene. JO bildeler skulle 1 ukestid bort nå, så får de ikke før 8 mai desverre Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Skikklig pen E36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts