Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne var meget pen kjetil!! Såg rimelig strøken ut, kult interiør :) Blir bra med de felgene du venter på :!:

Skrevet
MEGET pen bil! :)

Så strøken ut!

Personlig ville jeg beholdt chromenyrene, men ellers en veldig fin bil!

Takk! :)

Blir ikke helt enig med meg selv hva som er best angående nyrene. Jeg har de gamle liggende, så er jo bare å skifte tilbake viss jeg vil endre på det.

Skrevet
NYDELEG bil, men ville foretrukke svart interiør.

Dette er vel ein av dei siste E-36 323i??

Svart interiør er pent, men dette er det jo ikke så mange som har. Er delte meninger om fargen for å si det sånn :wink:

Skrevet
NYDELEG bil, men ville foretrukke svart interiør.

Dette er vel ein av dei siste E-36 323i??

Svart interiør er pent, men dette er det jo ikke så mange som har. Er delte meninger om fargen for å si det sånn :wink:

Dette var nydelig! Og eg ville foretrukket interiøret du har, fremfor svart!

Men er det plastic håndbrekk jeg ser :o

Skrevet

Hei.

Gratulerer med en meg pen E36 Coupe. Jeg liker også fargen på skinnet ditt. Dette er en farge som kler sorte biler meget godt. Sort skinn blir i lengden ganske trist og kjedelig. Blir bra når du får på hjula :)

Skrevet

pen bil.. likte interiøret..ikke svart slik som alle har. men ville ha byttet til M-ratt, mye bedre å ratte med. ser bedre ut også.. ellers gleder jeg meg til å se bilen med sommerfelgene på:)

Skrevet
Dette var nydelig! Og eg ville foretrukket interiøret du har, fremfor svart! Men er det plastic håndbrekk jeg ser :o

Nei det er skinn! :wink:

Takker for positive tilbakemeldinger og jeg gleder meg som en unge til jeg får felgene. JO bildeler skulle 1 ukestid bort nå, så får de ikke før 8 mai desverre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...