Gå til innhold

Tråden om min 97' 323i / 21/8-09


Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn skal jeg gjøre med interiøret mitt også :) Ser ut som det fungerte veldig bra :) Var bruksanvisningen bra slik at en noob med skinn kan klare dette? :)

Bestilte du dette via nettet?

Bestilte via e-mail. Måtte sende nedover en prøvebit av skinnet slik at jeg fikk riktig farge og betalte 800kr inlk frakt.

Bruksanvisningen fungerte tydligvis. Regner med jeg er like "noob" som deg, så da er det vel ingen grunn til at jeg skal klare det og ikke du :wink:

Ser at de selger det flere plasser i trondheim ifølge siden dems (Stjørdal også ;)) Så får dra rundt en tur imorgen og handle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir ikke noe av flagger på panseret? :)

Nei, det droppet jeg.

Sitter BTW i Haltdalen (for en plass :roll: ) nå, så skal bli godt å komme seg hjem til helga og stelle litt med gullet :wink:

Det ble MEGET pent. Ble jo som nytt :) Dette skal bestilles..(hvis jeg finner en bil som jeg kan få lov å gjøre sånt på.. :P ) Si ifra hvis du vil selge din da :P

Gi meg en skikkelig godpris, så skal du nok få kjøpe den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en meget strøken E36 du har Kjetil. Gjennomført bil. Eneste jeg ikke liker er de frontblinkersene. Ser rare ut med den runde reflektoren. Virker alt for stor. Men eller en perfekt look. Pen fargekombo med interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøkent! Må si den er ufattelig pen den bilen! Også som stig sier her, utrolig fet fargekombo med det skinninteriøret!

Sommerfelgene er jo også meget pene på denne bilen! Gleder meg også til å få på mine (når jeg får meg dekk :()

Det er vel kun de du har der eller grå blinkers som passer sammen med frontlyktene, jeg bestillte først de som du har, men siden de tok 5 år å få de, bestillte jeg heller de gråe, så får vi se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte litt bak deg idag og så forbi på omkjøringsveien i trondheim :) Bilen så utrolig fet ut i virkeligheten og felgene kledde bilen utrolig godt :) Skinte godt i kanten på felgene når du snudde i rundkjøringa foran meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...