Søreng Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 se der ja.. Ble nice! Gleder meg til å få på mine også nå, selv om de nok er en anelse blåere
S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Kjetil 323i E36 skrev: Må ta med et par sommerbilder også Fytti rakkern, hadde jeg hatt den bilen hadde jeg gleda meg til sommern!! Strøken sak det der!
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Jeg gruer meg ikke akkurat til sommeren selv
Torgeir E-36 328coupe Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Yes, Yes! Ble bra det der ja! Men bildene lyver litt må jeg si, så BEDRE ut i real life!
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Det ble helt perfekt. Var kanskje modne for utskiftning ja. De så ganske så brune/gule ut i lyset der. Ekstra nice er det jo xenon
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Torgeir E-36 328coupe skrev: Men bildene lyver litt må jeg si, så BEDRE ut i real life! Riktig riktig Må nok si meg enig at det ser bedre ut i.r.l ja. Er ingen ekspert på fotografering akkurat
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Da var det tid for en oppdatering. Denne gang var det M-tech sidelister som sto for tur. Med min flaks klarte jeg da å få tilsendt to like lister, og det merket jeg ikke før jeg skulle montere den siste såklart. Bestemte meg for å bare ha de på så lenge, men må innrømme at det ser litt "shabby" ut... Pakken inneholdt følgende (///M3 merket skal ikke brukes. Irriterer meg at det var det som fulgte med og ikke ///M): Slik så det ut før: Her er gamle lister tatt av og nye er klar for montering: Nye lister montert: Fikk også skifet endel deler i giroverføringer for et par dager siden. Byttet disse pga slark sideveis i girstang. Nå ble det fint og tight: Og tilslutt kanskje et bedre bilde av FK AE-lyktene:
Søreng Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Jeg vil ha den bilen når du skal selge Perfekt i mine øyne!! Må si det ble meget pent med lyktene og gt splitterne!
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Ja over tid så har bilen blitt slik som jeg også vil at den skal være. Tror ikke det blir så mye mer utvendig/synlige oppdateringer fremover. Skal bestille Swissol's sterke skinnseterens pluss skinnfarge og skifting av gir- og diff-olje står høyt på listen. Skal snart inn på Insp.2 også. Så skal da ha nok å bruke pengene på
Søreng Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 hehe, jepp.. Må selv skifte eksos + kat + nye sommerdekk nå.. går litt cash der også Hvor langt er bilen godt?
Geir Anders Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Du vil ikke ha M3 sideskjørter da? Hadde gjort seg det.
Ellingsen B. Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Det ble pent med listene!. Jeg fikk aldri ut fingern og satt på sånne.
Dr_S Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Lister gjør susen. Men du skulle ventet med å montere de før du fikk de riktige emblemene. Du må ha listene av når du setter emblemene på, hvs jeg ikke husker feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå