Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var det tid for en oppdatering. Denne gang var det M-tech sidelister som sto for tur. Med min flaks klarte jeg da å få tilsendt to like lister, og det merket jeg ikke før jeg skulle montere den siste såklart. Bestemte meg for å bare ha de på så lenge, men må innrømme at det ser litt "shabby" ut...

Pakken inneholdt følgende (///M3 merket skal ikke brukes. Irriterer meg at det var det som fulgte med og ikke ///M):

Bilde_010.jpg

Slik så det ut før:

Bilde_011.jpg

Her er gamle lister tatt av og nye er klar for montering:

Bilde_016.jpg

Nye lister montert:

bilde_021.jpg

Fikk også skifet endel deler i giroverføringer for et par dager siden. Byttet disse pga slark sideveis i girstang. Nå ble det fint og tight:

Bilde_002.jpg

Og tilslutt kanskje et bedre bilde av FK AE-lyktene:

Bilde_027.jpg

Skrevet

Ja over tid så har bilen blitt slik som jeg også vil at den skal være. Tror ikke det blir så mye mer utvendig/synlige oppdateringer fremover. Skal bestille Swissol's sterke skinnseterens pluss skinnfarge og skifting av gir- og diff-olje står høyt på listen. Skal snart inn på Insp.2 også. Så skal da ha nok å bruke pengene på :roll:

Skrevet

Lister gjør susen. Men du skulle ventet med å montere de før du fikk de riktige emblemene. Du må ha listene av når du setter emblemene på, hvs jeg ikke husker feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Opprett ny...