Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Pakke fra Koed.dk kom idag, og inneholdt følgende: Sentrallåsdriver samt ABS/ASC+T enhet: Dørtrekk tatt av: "Ryddet vei" frem til ABS/ACS enheten: Nå er jeg en fornøyd gutt, da både fjernstyringen på førerdøren og ikke minst lampene i dashbordet (abs+asc) er borte
Kim Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Spør deg om et par ting jeg hvis det går greit.. Hvilke lykter har du? Hvordan lyser disse i forhold til orginale? Er det 18" eller 19" du har og hvilke dekkdim bruker du? Meget pen bil forresten!
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Lyktene er originale, med gråe sideblink. Har satt inn løse CCFL ringer, men disse er aldri brukt da den ene ringen var defekt. Nye lykter av typen FK eller In.Pro skal snarest kjøpes inn. Felgene er 8.5x18" med 225/40/18 dekk.
Kjetil 323i E36 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 Lite som skjer for tiden. Har nylig bestilt klare grøftelys, "M-tech" innsats til bakfangeren, mørke sideblinklys og det blir muligens bestilling av "Motorsport flagg" for å ha på panseret i denne uken. Gleder meg til alt kommer nå som det vært lite med updates
RonnyW Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Motorsport flagg? Vil ikke det ødelegget det helhetsinntrykket av en "clean" e36 som du har?
Superbeetle Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 For et par sider så nevnte du at du hadde modifisert hanskerommet. Hvor lange skruer brukte du? Jeg prøvde dette selv, etter å ha lest sånn diy. men jeg endte opp med ingen forskjell...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 Motorsport flagg? Vil ikke det ødelegget det helhetsinntrykket av en "clean" e36 som du har? Jeg har tenkt litt på dette selv, men etter at jeg så dette bildet under, tror jeg at det kan bli pent. For et par sider så nevnte du at du hadde modifisert hanskerommet. Hvor lange skruer brukte du?Jeg prøvde dette selv, etter å ha lest sånn diy. men jeg endte opp med ingen forskjell... Jeg brukte gipsskruer som er ca 1.5 cm lang. Prøv å trykk litt rundt "åpner'n" med hanskerommet igjen. Da ser du letter hvor du bør plassere skruen/e.
Kjetil 323i E36 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 Sjekk ut denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26817&highlight=
Kjetil 323i E36 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Fikk for noen dager siden klare grøfte/tåkelys samt "'M-tech" innsats til bakfangeren. Nye lysa inne: Nabokatta ville hjelpe til, men den ble desverre klar og måtte slappe av: Innsatsen satt inn: Eksosen kom litt langt ned da jeg jeg måtte av med det å justere det sideveis. Må rette på dette snart
Christopher Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Fin bil og fin pusekatt Synst du bør gå for motorsport flagget!
Kjetil 323i E36 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Må nok ha litt mer betenknigstid når det gjeller flagget. Litt skeptisk til hvordan det blir i "real life"
John H Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Eg sier kjør på med flagget, tror det kan bli råtøfft!
Ellingsen B. Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 off.savner bilen når jeg ser den slik ja, men også godt å se at den har kommet i fine hender. Bilen blir super:) Jeg hadde droppet flagget..Blirt fort harry vel ?
Kjetil 323i E36 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Som sagt så er jeg MEGET usikker på flagget selv, og tror at enten liker man det eller ikke. Skal iallefall vente litt med det, da jeg skal kjøpe nye skiver (slissa og borra) rundt om, og MÅ ha meg nye frontlykter da de har sett sine bedre dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå