BMWM Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 nydli bil! perfekt look på e36 coupe! arti tråd å lese fåresten, masse uppdates å bilde stå på!
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Takker for det Vært lite updates i det siste desverre. Blir vel mer mot sommeren
Gjest Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Kjetil 323i E36 InnleggSkrevet: Lør Des 30, 2006 17:33 Tittel: Som Ingard sier så blir den "presset sammen". Er ikke sikkert du trenger å feste to stk heller, men anbefaler deg å se til at du treffer noe bak som det er noe feste i. Jeg bomma litt, så måtte skru den ene litt skjevt inn. Var jo nesten jeg hadde glemt denne tråden. Av en eller annen grunnen har bilen fått litt lite oppmerksomhet i det siste. Idag fikk den iallefall en fortjent vask! ingard InnleggSkrevet: Lør Des 30, 2006 15:43 Tittel: du klemmer festene til luka lengre inn, sånn at luka kommer tettere kanten.. har gjort det selv, funker.. --------------------------------------- Takker for svar fra dere begge. Var akkurat ute å gjorde dette i min bil, funket bra!
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Da har jeg endelig fått fingern ut å handlet noe nytt Denne gang ble det montert GT splittere på fronten. I like! Før: Var hardt å komme seg ned fra bukkene, så litt hjelp måtte til: Har ikke fått tatt noen skikkelige bilder fra hvordan det ble, men her er nå ett dårlig ett. Det snør veeeldig mye for tiden i Trøndelag Ble fornøyd med disse, så nå går jeg bare å venter på at mine FK AE-lyktene (inlk blink) skal komme fra A-dekk
-Anders- Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 pass på så du ikke kjører dem sunt i løpet av vintern da Men pent ble det!
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Tenkte litt på det før jeg satte dem på, men klarte ikke å vente
Geir Anders Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Det så jo bra ut. Personlig hadde jeg beholdt de orginale lyktene, tror jeg.
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Det så jo bra ut.Personlig hadde jeg beholdt de orginale lyktene, tror jeg. Hadde nok beholdt dem såfremt de ikke hadde hatt brente innerglass (brune), steinsprut i et av lykteglassene, ødelagte fester til blinklysene (blikerne henger rett og slett i øyelokkene nå), ikke projektorlykter osv
Ellingsen B. Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Det ble pent! Pass på så de ikke brekker da. Er ikke lett å vente med å sette på sånt nei..
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Og da fikk jeg beskjed om at A-dekk ikke hadde FK AE med sort innmat. Dagens store nedtur! Får vel finne en annen plass å kjøpe da...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Ble pent med GT splitterne.Ikke bli overrasket om du må ha nye til våren...de ødelegges raskt
pocket Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Se der ja! Det ble pent! Tror jeg må gå for noen sånne splittere til våren
-Martin- Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Hmm... bare prøver meg jeg, er du villig til å selge hjulene dine for rett pris?
Søreng Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 se det ble pent ja.. Men for all del ikke måk snø me de da Dumt med lyktene, men du finner sikkert noen andre som har! Er forresten sinnsykt pent slik du har det nå også, med xenon.. *sikle, vil også ha*...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Hmm... bare prøver meg jeg, er du villig til å selge hjulene dine for rett pris? Tenker du på sommerfelgene, så tror jeg nok at jeg beholder dem. Lite lyst til å begynne og lete etter nye felger igjen og må sikkert ut med et mellomlegg. se det ble pent ja.. Men for all del ikke måk snø me de da Dumt med lyktene, men du finner sikkert noen andre som har! Er forresten sinnsykt pent slik du har det nå også, med xenon.. *sikle, vil også ha*... Takker Flytter jo bare over xenon'en til nylyktene, så beholder de vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå