Tommy Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Da har jeg vert på en tur gjennom tyskland, å endte opp i frankrike, å plukket med meg denne hjem 1995 BMW E36 M3 GT produksjonsnummer 133 Beklager for litt dårlig kvalitet på dette bildet, men det var ikke så lett å holde telefonen stille i dette øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Nice Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Kan tenke meg det ikke var så enkel nei =) Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Ser ut til å være en meget flott bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Gratulerer med ny heftig BMW Tåmi . Men så jeg DTM potte der bak? Ihvertfall så håper jeg den blir borte etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Grattis med ny fin M3! Så riktig pen ut den der! Hvor langt har den rullet? Er det mulig å få vite sånn ca. hva herligheta kommer på med norske skilter?? Vurderer sterkt å gjøre det samme selv. Så kan sambo kjøre touring, og jeg får ha bilen min for meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Jepp, det er DTM stusser der (rettere sagt Scorpion rustfritt anlegg) å det skal nok byttes ut om ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Hey!Grattis med "kongebil" Kjekt å få en "kollega" her inne Ser du har testet toppfarten også,260 på speedometeret stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Hei. Gratulerer med ny, pen BMW. Ser ut som en utrolig strøken M3 dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Grattis med fet kjøremaskin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Meget vakkert . Skal du beholde selv eller selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Grattis med ny fin M3!Så riktig pen ut den der! Hvor langt har den rullet? Er det mulig å få vite sånn ca. hva herligheta kommer på med norske skilter?? Vurderer sterkt å gjøre det samme selv. Så kan sambo kjøre touring, og jeg får ha bilen min for meg selv.. Den er rullet ca 122000 km (inkl 2000+ km for å kjøre den hjem) Den kommer vel på ca 270-280000 ferdig reg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Hey!Grattis med "kongebil"Kjekt å få en "kollega" her inne Ser du har testet toppfarten også,260 på speedometeret stemmer det? Jepp, 260km på speedoen, og 7100 o/min på 5 gir, å da var det stopp (elektronisk sperret) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 ser bra ut dette.. Fin bil stygge enderør... men jeg regner med at det blir ordnet efterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Der var den ja. Grattis Tommy. Endelig en skikkelig bil på deg igjen. Må få en prøvetur om ikke så lenge da. Edit: Nå må du få endret kjøretøy i profilen din. Kan jo ikke stå Touran der nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå