Even Tveter Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hei. Tenkte meg å lakkere intriørlistene mine i sølv/mattcrom, men er det nesten enklere å kjøpe de fra gs eller noe? eller er det bare å lakkere rett på de listene jeg har nå? Trelister, men de er jo lakket med klarlakk. noen? Even Tveter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Puss listene ned med 1000 papir, grunn, puss ned og lakk med sinsykt mange tynne lag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Dette har jeg også lurt på. Hva er billigs? Kjøpe nye alu. dekor lister eller lakke de i Titanium silber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Husker ikke hvor mye jeg måtte ut med for listene, girspak og håndbrekk til min, men det var ikke alt for mye. Nå er det jo litt annerledes på coupe'en. Kjøpte på schmiedman.no, sammen med noen andre ting. Om du "kan" lakke så blir vel det billigere. Kan jo få det lakket i samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Joda, det er fullt mulig å lakkere interiørlistene i bilen din. Kanskje denne tråden vil gi deg litt inspirasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg lurte også i dette, men våger ikke å lakkere selv. Så skal di lakkeres, blir di levert inn til noen som kan d. Alle listene til E39 koster jo 5000kr nye, da er d billigere og lakkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Dette har eg lyst å gjøre med min også! har kjedelige mørkegrå lister nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 GS har vel kampanje salg nå,trur komplett liste sett ligger på rundt 1200kr Til e46.. Og på finn.no er det noen til salgs har jeg sett. Men det går jo bra og lakkere selv og da om mann har litt peiling,jeg skal også få mine lakkert i sølv,da jeg har di mørke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Dette har eg lyst å gjøre med min også! har kjedelige mørkegrå lister nå! Har de samme selv. Ganske kjedelige ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Ja, de er det, men er usikker på om eg våger å lakke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Dette har eg lyst å gjøre med min også! har kjedelige mørkegrå lister nå! Tror jeg så sorte carbon lister på salg hos bimmian.com. Til 60 euro for komplett sett. Men ikke sikkert dette faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Ja, de er det, men er usikker på om eg våger å lakke selv? Nei, er ikke så sikker på om jeg skal lakere listene selv, men da blir vel kanskje prisen ganske lik orginal alu. lister hvis jeg lar noen andre gjøre jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Ja har tenkt på det samme, da kan en jo like godt kjøpe nye..men går jo ann å prøve med en matt lakk, tror nok eg vil ha matt, og da er det jo ikkje så veldig vanskelig bare man er forsiktig..men spørs hvor holdbart det vil bli da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Har hørt om noe foliegreier som går ann å bruke også... Men lakking og folie blir for jalla for meg. Jeg byttet mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Ja, du sier noe der også, men viss du ser på linken T.A.S hadde så ble jo det rimeligt bra da. Hvor kjøpte du dine nye og hvor mye betalte du ///Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå