Jump to content

Lakkering av intriørlister?

Share

Recommended Posts

Hei.

Tenkte meg å lakkere intriørlistene mine i sølv/mattcrom, men er det nesten enklere å kjøpe de fra gs eller noe? eller er det bare å lakkere rett på de listene jeg har nå? Trelister, men de er jo lakket med klarlakk.

noen?

Even Tveter

Husker ikke hvor mye jeg måtte ut med for listene, girspak og håndbrekk til min, men det var ikke alt for mye. Nå er det jo litt annerledes på coupe'en.

Kjøpte på schmiedman.no, sammen med noen andre ting.

Om du "kan" lakke så blir vel det billigere. Kan jo få det lakket i samme farge som bilen.

GS har vel kampanje salg nå,trur komplett liste sett ligger på rundt 1200kr :?: Til e46.. Og på finn.no er det noen til salgs har jeg sett.

Men det går jo bra og lakkere selv og da om mann har litt peiling,jeg skal også få mine lakkert i sølv,da jeg har di mørke nå.

Dette har eg lyst å gjøre med min også! har kjedelige mørkegrå lister nå!

Tror jeg så sorte carbon lister på salg hos bimmian.com. Til 60 euro for komplett sett. Men ikke sikkert dette faller i smak.

Ja, de er det, men er usikker på om eg våger å lakke selv? :?

Nei, er ikke så sikker på om jeg skal lakere listene selv, men da blir vel kanskje prisen ganske lik orginal alu. lister hvis jeg lar noen andre gjøre jobben :-k

Ja har tenkt på det samme, da kan en jo like godt kjøpe nye..men går jo ann å prøve med en matt lakk, tror nok eg vil ha matt, og da er det jo ikkje så veldig vanskelig bare man er forsiktig..men spørs hvor holdbart det vil bli da? :?

Ja, du sier noe der også, men viss du ser på linken T.A.S hadde så ble jo det rimeligt bra da. Hvor kjøpte du dine nye og hvor mye betalte du ///Magnus?