Jump to content

hvorfor kommer jeg meg ikke inn på tråden min? moderator

CrZyWiz
 Share

Recommended Posts

Kommer opp på 1 sek her...

Vet ikke om det kanskje kan være noe problemer mellom din internettleverandør og home.no (der bildene dine i tråden ligger) som gjør at ting henger.. prøvd å vente lenge for å se om noe timer ut?

Jeg har problemer nu.

Hvis du bruker bilder i tråden din, så tror jeg det er pga bildene. Jeg har hatt erfaring med slikt før her på bimmers, hvor det har, med stor sannsynlighet, vært bildene som har hatt problemer med å komme. Den bare står og venter og venter før den får noen respons tilbake fra serveren og engang siden blir tegnet opp.

Det som gjør at bilder fra trege servere er et problem er resizingen forumet gjør. Forumet fetcher alle bilder før det displayer tråden, rett og slett for å kunne visuelt resize bildene (selv om de ligger på en annen server, det er da de blir klikkbare) dersom de er for store for tabellene her inne. Store bilder fucker alltid opp forumer, og spesielt ille er det her pga. den smale layouten jeg har gått for på forumet (med menyer på begge sider). Og da ligger altså problemet i når serveren bildene ligger på ikke er særlig tilgjengelig, for da finner ikke bimmers-serveren bildene og henger og henger og henger for å få lest ut bildene. Har prøvd å få ned timeouten, men det fungerer litt smådårlig.. så oppfordringen er at folk må linke fra stabile servere med raske linjer.. ;) hehe..

Dette probleme har jeg også noen ganger. Spesielt med den "hvordan legge inn bilder" tråden ...

Dette er jo ihvertfall fordi folk legger ut testbilder i hytt og gevær, og bruker evt lusne servere. Uheldigvis, så KAN faktisk Imageshack være trege i blandt.