olebrumm Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 kjørte ved siden av en e60 med ganske like felger for en stund siden. var i sentrum. Men mener at de felgene var litt mørkere, samt at det stod Bil & Invest på siden av bilen.Det var ikke din bil det vel? Var nok sikkert meg det ja.. hadde reklame på i en uke etter jeg kjøpte bilen tenkte meg noe slikt ja. Må få si da at felgene, og bilen, var mye penere i RL! Manglet du den hekkinnsatsen også da eller? Den manglet sikkert da ja.. fikk den på for litt over en uke siden
Saltkjelen Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Aha. Jeg tror jeg holder meg til Norge jeg da når det gjelder eksosen
ingard Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Det var helt grotesk tøff! Felgene må du for all del beholde. Passa utrolig bra på den bilen..
ronnyE34 Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 \:D/ Ja den E60`en ser bare helt råå ut... Felgene synes jeg passer helt perfekt på bilen din.
Aama_Racing Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 må si den bilen du var ubeskrivelig griseRÅ!! nå må jeg ha meg en slik en og!!
Mexos Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Sinnsykt rå bil! Sånn skal jeg ha når jeg er ferdig utdanna og Sjef! Kan motiveres gjennom mange års skole når jeg ser på en sånn bil
DaggEn Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 Utrolig digg bil. Hvordan er lyden av eksosen din med tanke på at det er diesel?
olebrumm Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Skrevet Juni 11, 2006 Utrolig digg bil. Hvordan er lyden av eksosen din med tanke på at det er diesel? Er en god del dypere lyd men du hører det ikke før man trykker ordentlig til synes det er sånn det bør være på en slik bil, ikke for mye lyd ved vanlig kjøring men "fet" lyd når man gir på litt.. .
Haug Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Utrolig digg bil. Hvordan er lyden av eksosen din med tanke på at det er diesel? Er en god del dypere lyd men du hører det ikke før man trykker ordentlig til synes det er sånn det bør være på en slik bil, ikke for mye lyd ved vanlig kjøring men "fet" lyd når man gir på litt.. . ja enig med deg der Pen bil ihvertfall!
andersen Skrevet Juni 13, 2006 Skrevet Juni 13, 2006 Må bare si at den bilen var utrolig feit, og de felgene var bare rå
Neonlars Skrevet Juni 13, 2006 Skrevet Juni 13, 2006 Mener jeg så denne bilen oppe i Laguneparken i dag, i 7 tiden på kvelden..? Utrolig råå ihvertfall!
ErikS Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Akkurat slik jeg liker biler: gjennomførte. Denne er rett og slett lekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå