Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Får den på mandag, skal legge ut flere bilder da :)

Hmmm det nærmer seg vel fort en god del lapper, husker ikke i farten hvor mye :wink:

Hvilket flåsete svar! Husker ikke!?! Grym bil :wink:

Skrevet
Får den på mandag, skal legge ut flere bilder da :)

Hmmm det nærmer seg vel fort en god del lapper, husker ikke i farten hvor mye :wink:

Hvilket flåsete svar! Husker ikke!?! Grym bil :wink:

Hehe.. jo men det er vel ikke alt man har lyst og fortelle :wink:

Skrevet

Hei. Meget pen bil. Felgene kom ikke helt i smak desverre.

Får jeg spørre om hvor mye du fikk for 520iA`en din? Var det bra respons på den i og med at det var gjort litt med den, som eksos etc. (kan gjerne svare på PM)

Skrevet

Får jeg spørre om hvor mye du fikk for 520iA`en din? Var det bra respons på den i og med at det var gjort litt med den, som eksos etc. (kan gjerne svare på PM)

Fikk du PM?

Skrevet

Fikk du PM?

Du kan skjekke om han fikk PM'n ved å gå inn på Dine meldinger og skjekke utboks. Er PM'n fortsatt der har han ikke lest den men er den borte har han ha motatten om han har lest den er da en annen sak :P

(kunne ikke dy meg, mått bare skriv no) :P

PS. Nydlig bil du har! Felgene passet perfekt syns ny e da :D

Skrevet

Fikk du PM?

Nei, jeg fikk deverre ikke PM`en. Jeg slettet noen meldinger for å gjøre litt bedre plass til nye meldinger. Sender du den på nytt? :)

• 3 weeks later...
Skrevet

skrekk og gru de felgene var ikke pene... men resten av bilen var knall... Tenker du er fornøgd med de setene.. de er jo de beste!

Også en veldig pen fargekombo du har der... pen innvendig...

Skrevet
Nye Bilder :D

img0504net5cz.th.jpg

Bilen din er rett og slett bare rå! De felgene der er så MEAN at det er helt utrolig! Det er ikke PENT, men rått, heftig, kult, oppmerksomhetsvekkende, osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...