Rukke Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 ":15plu8ya]hehe, regna nesten med noe sånt. Kanskje høre med ham om filter også da. Hvor lang tid brukte dere på å bytte dempere? (så jeg kan estimere litt timepris på jobben) edit: Er dekkene forresten fine å kjøre på? støy, sporing osv? Brukte ikke så lang tid på monteringa. Vi stressa ikke, så vi fordelte det over 2 kvelder. Det gikk litt tregt når jeg holdt på alene. Det bør være gjort på 2-3 timer hvis en jobber effektivt. Dekkene er veldig bra. Noe mer støy er det jo, men sporer mye mindre enn jeg hadde fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tøft med sort bil! Grattis, er vel ikke så ekstremt lenger men vannvittig stilig med 19" Kostet den da? Takk, er veldig godt fornøyd jeg. 19" begynner å bli ganske vanlig, men det ville blitt litt for ekstremt med 20". Må ha litt gummi rundt felgen også. Tror jeg gjorde et godt kjøp på bilen. Hadde gått 65000km når jeg kjøpte den. Betalte 197000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Kjempefin bil, men det begynner å bli vel mange av de felgene syns eg..for all del, fete felger..fin senking forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hei. Ikke de mest uvanlige felgene nei, skal være enig i det. Men det var de jeg ville ha så da var valget enkelt. Er ikke helt ferdig med senke delen ennå. Skal prøve meg litt frem etter at jeg har fått valset hjulbuene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Tøft med sort bil! Grattis, er vel ikke så ekstremt lenger men vannvittig stilig med 19" Kostet den da? Takk, er veldig godt fornøyd jeg. 19" begynner å bli ganske vanlig, men det ville blitt litt for ekstremt med 20". Må ha litt gummi rundt felgen også. Tror jeg gjorde et godt kjøp på bilen. Hadde gått 65000km når jeg kjøpte den. Betalte 197000. Helt enig, har 19 selv. Behagelig når det gjelder dumper o.l, men sporer litt mye der det er dårlig vei. Bra pris det! Cashet 230+ for min, men den er rullet vesentlig mer.. kjører jo 15-20000 pr år selv så det er vel normalt/helt greit Hva betalte du for felg m/dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Betalte en del, men jeg fikk kamerat pris. Ville blitt langt dyrere hvis jeg ikke kjente eieren av butikken. Kan ikke si prisen, tror ikke han vil tjene så mye hvis alle skal få den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Betalte en del, men jeg fikk kamerat pris. Ville blitt langt dyrere hvis jeg ikke kjente eieren av butikken. Kan ikke si prisen, tror ikke han vil tjene så mye hvis alle skal få den prisen. Skal gi meg på den da. Hva er liste pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Betalte en del, men jeg fikk kamerat pris. Ville blitt langt dyrere hvis jeg ikke kjente eieren av butikken. Kan ikke si prisen, tror ikke han vil tjene så mye hvis alle skal få den prisen. Skal gi meg på den da. Hva er liste pris da? Sjekkket gundersen...glem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hadde service på bilen idag. Bare vanlig oljeservice. Pluss litt stramming her og der. Bilen var i tipp, topp stand den. Da ble jeg lettet. Alltid litt redd for uønskede ting som koster penger. Penger som er til bil, men helst til alle planene! Skal prøve å få tatt noen bilder av bilens indre, coupe'n, før jeg reiser bort på ferie. Når jeg kommer hjem blir det å bestille en del HARTGE ting, som gjør at den skiller seg litt ut innvendig. (short-shift, matter, pedalsett, håndbrekk.... Listen kan fort bli lang og veldig dyr. Lurer litt på om jeg skal gå for M-pakkeII rundt hele, eller om jeg skal finne en fin front (noe jeg har gjort) og prøve å få ting, skjørter og bakfanger, til å se bra ut. Jeg personlig synes m-pakke II er noe av det peneste som finns. Jammen godt jeg blir borte i 3 uker på ferie. Da får lang tid for meg selv med bmw blader. Kommer nok frem til noe.... tar med meg et bilde av bilen som jeg kan ha under puta!!! Bare å komme med innspill, så jeg kanskje blir enda mer forvirra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Pent! rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Har vært på en lang ferie, så henger litt etter med bilder. Prøver å legge ut noen nye. Har ikke fått gjort noe mer utvendig. Venter fortsatt på å få valset hjulbuene bak så jeg får justert høyden riktig. (lav!) Legger ut noen bilder av en annen BMW jeg hadde for noen år siden om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Gratulerer med fin bil. E46 Ci kler virkelig de BBS CH felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Lekker doning dude Er det valsespesialisten som skal rulle sjermene dine Han valsa på min E30 M3 og en 99 mod 320ci,blei skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hei og hå. Lenge siden jeg har vært innom nå. Var uheldig om lørdagen. Veiarbeide på E6 ved sarpsborg, full stopp. Jeg stoppet i god tid jeg, men det gjorde ikke han som kom bak meg. Pang!!! Smalt godt. Det gikk heldigvis ikke så fryktelig galt med BMW'n. Tåler visst en trøkk. Blir nytt koffert lokk, fanger, lys, bakstykke og litt lakk. Blir full m-optic da. Måtte koste på meg det som en slags trøst... Fikk kjøre ambulanse da.... Ikke det at jeg fikk sett så mye der jeg lå med nakkekrave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå