Viko Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Tragisk at slik skjer. Får håpe det går bra med de involverte. Litt typisk at føreren slipper `best`unna. Skjer nesten alltid. Ikke akkurat positivt for forsikringsprisen på slike biler heller dette. Mottoet er : ta ikke unødig sjanser med andre enn deg selv i bilen, leker man og tøyer grenser der det best å være alene, og helst på bane. WORD 1grunn til at slikt skjer, er jo nettopp pga manglene "fri" baner, kor ofte får privatpersoner kjøre på bane?? Bygg flere baner i Norge, og la det være mer kjøring for oss privatpersoner, og GATE godkjente biler med skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 støtter den, gi oss flere baner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Ja, det var to Cosworther. Dette er rett nedi her, kjører der daglig, bodde ved veien 300 meter lenger borte i et år.. Meget pen vei som det ofte går fort på, ikke sjelden med 160km/t der. Her er enda en artikkel: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article? ... 57/1086/AT Og en del interessante leserinnlegg om saken: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article? ... 01/1086/AT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 ja er nok ford den der, cosworth motor og det ser ut som et ford takluke trekk med riller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Den turboen og intercooleren der er ikke mye original. Finner nok fort ut at bilen er trimmet. Oioi, denne mannen får nok av spørsmål fremover... Håper alle blir helt bra. En av grunnene til at jeg kvier meg for å kjøpe Cosworth igjen er forsikringen - statistikken ser ikke bedre ut etter slike oppslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Det var to Cosworther ja. Begge sierra. Ene personen har brukket nakke, den andre har en brukket rygg. Så vi får alle bare krysse fingrene for at det går bra med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Den turboen og intercooleren der er ikke mye original. Finner nok fort ut at bilen er trimmet. Oioi, denne mannen får nok av spørsmål fremover... Håper alle blir helt bra.En av grunnene til at jeg kvier meg for å kjøpe Cosworth igjen er forsikringen - statistikken ser ikke bedre ut etter slike oppslag. WORD TROTTO..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 a-olsen, er dette noe du vet via stefar din, eller? Det går så mye rykter om hva som feiler de at en ikke vet hva en skal tro på og ikke.. men politiet bør vel vite hva som foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Tragisk at slik skjer. Får håpe det går bra med de involverte. Litt typisk at føreren slipper `best`unna. Skjer nesten alltid. Ikke akkurat positivt for forsikringsprisen på slike biler heller dette. Mottoet er : ta ikke unødig sjanser med andre enn deg selv i bilen, leker man og tøyer grenser der det best å være alene, og helst på bane. WORD 1grunn til at slikt skjer, er jo nettopp pga manglene "fri" baner, kor ofte får privatpersoner kjøre på bane?? Bygg flere baner i Norge, og la det være mer kjøring for oss privatpersoner, og GATE godkjente biler med skilter. Jeg støtter den delvis. Har dere tenkt på at med et bedre tilbud for gatebil, med messer og banekjøring, kommer flere og flere til miljøet og tro meg, de som vet de mestrer banekjøring kjører ikke fint på veien heller! Det kan føre til flere villmenn bak rattet. Men vi har jo ingen statistikk enda som viser om ulykker blandt ungodommer går opp eller ned med flere gatebilbaner enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Ikke for å være teit, men hadde det vært BMWer, så hadde det stått i artiklene... Synd med slike ulykker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Den turboen og intercooleren der er ikke mye original. Finner nok fort ut at bilen er trimmet. Oioi, denne mannen får nok av spørsmål fremover... Håper alle blir helt bra.En av grunnene til at jeg kvier meg for å kjøpe Cosworth igjen er forsikringen - statistikken ser ikke bedre ut etter slike oppslag. WORD TROTTO..... Heng meg delvis på her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 ...dette var ein stor smell.... hmmm, tenk på kvarandre/pass på kvarandre no som våren og sommaren tek tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Altså, de finner ikke ut åssen bil det var? Baken var da virkelig ikke ødelagt, som RWDF Sa, hadde det vært BMW'er hadde de nevnt det i artikkelen! Altid tragisk med ulykker ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 off, slikt er triste saker Håper det går bra med de som var inblandet og føler sterkt med til de pårørende! og alle som sier: lær før det er for sent osv.. Fuck OFF! finnes bedre tidspunkt å si det på en akkurat nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Var bilde av begge bilene i VG idag, der de nevnte at det dreide seg om to Cosworth`er, "med en effekt på mellom 350 og 500hk". De må svare for seg om trimmen sin, disse gutta. Får ikke håpe det var nyere import-biler, da skal staten ha en GOD del i hk-avgifter. Men får vel ikke bremset disse nå allikevel så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå