Gå til innhold

Ulykke, ikke BMW men..

Share

Anbefalte innlegg

Tragisk at slik skjer. Får håpe det går bra med de involverte. Litt typisk at føreren slipper `best`unna. Skjer nesten alltid.

Ikke akkurat positivt for forsikringsprisen på slike biler heller dette.

Mottoet er : ta ikke unødig sjanser med andre enn deg selv i bilen, leker man og tøyer grenser der det best å være alene, og helst på bane.

WORD :applause:

1grunn til at slikt skjer, er jo nettopp pga manglene "fri" baner,

kor ofte får privatpersoner kjøre på bane??

Bygg flere baner i Norge, og la det være mer kjøring for oss privatpersoner,

og GATE godkjente biler med skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, det var to Cosworther. Dette er rett nedi her, kjører der daglig, bodde ved veien 300 meter lenger borte i et år.. Meget pen vei som det ofte går fort på, ikke sjelden med 160km/t der.

Her er enda en artikkel: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article? ... 57/1086/AT

Og en del interessante leserinnlegg om saken: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article? ... 01/1086/AT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den turboen og intercooleren der er ikke mye original. Finner nok fort ut at bilen er trimmet. Oioi, denne mannen får nok av spørsmål fremover... Håper alle blir helt bra.

En av grunnene til at jeg kvier meg for å kjøpe Cosworth igjen er forsikringen - statistikken ser ikke bedre ut etter slike oppslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den turboen og intercooleren der er ikke mye original. Finner nok fort ut at bilen er trimmet. Oioi, denne mannen får nok av spørsmål fremover... Håper alle blir helt bra.

En av grunnene til at jeg kvier meg for å kjøpe Cosworth igjen er forsikringen - statistikken ser ikke bedre ut etter slike oppslag.

WORD TROTTO..... :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk at slik skjer. Får håpe det går bra med de involverte. Litt typisk at føreren slipper `best`unna. Skjer nesten alltid.

Ikke akkurat positivt for forsikringsprisen på slike biler heller dette.

Mottoet er : ta ikke unødig sjanser med andre enn deg selv i bilen, leker man og tøyer grenser der det best å være alene, og helst på bane.

WORD :applause:

1grunn til at slikt skjer, er jo nettopp pga manglene "fri" baner,

kor ofte får privatpersoner kjøre på bane??

Bygg flere baner i Norge, og la det være mer kjøring for oss privatpersoner,

og GATE godkjente biler med skilter.

Jeg støtter den delvis. Har dere tenkt på at med et bedre tilbud for gatebil, med messer og banekjøring, kommer flere og flere til miljøet og tro meg, de som vet de mestrer banekjøring kjører ikke fint på veien heller! Det kan føre til flere villmenn bak rattet. Men vi har jo ingen statistikk enda som viser om ulykker blandt ungodommer går opp eller ned med flere gatebilbaner enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WORD TROTTO..... :applause:

Heng meg delvis på her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, slikt er triste saker :( Håper det går bra med de som var inblandet og føler sterkt med til de pårørende! og alle som sier: lær før det er for sent osv.. Fuck OFF! finnes bedre tidspunkt å si det på en akkurat nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bilde av begge bilene i VG idag, der de nevnte at det dreide seg om to Cosworth`er, "med en effekt på mellom 350 og 500hk". De må svare for seg om trimmen sin, disse gutta. Får ikke håpe det var nyere import-biler, da skal staten ha en GOD del i hk-avgifter.

Men får vel ikke bremset disse nå allikevel så... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...