ChrZZ Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hmmm.. kanskje ellers så hadde jeg (faktisk) montert på et 316i-merke bak der Sett hvordan responsen var på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 hehe... kunne resultert i mange mislykkede forbikjøringer for andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 hehe. Kunne da gitt de stakkarne 50meter forsprang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Eige særpreg er kult, men det var litt merkelig. Men det er nok berre å bli vant til det! Kortid du får på klistremerkene på bilen din då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Hehehe... nå vet jeg jo at du signerer med "chrzz", men i farten leste jeg "cheers"... og det er nesten enda frekkere og personlig... iallefall på en M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 "cheers" hadde jo vært rimlig kult på en vass M3 ja, men synes det hadde blitt litt små-harry på en org. e30 m3 f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Er det lett å pirke av de orginale bokstavene? Blir det forskjell på lakken? Jeg vil gjerne ha vekk 320i merke. Men tar det ikke vekk visst jeg kan se at det står 320i etter at bokstavene er tatt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Eige særpreg er kult, men det var litt merkelig. Men det er nok berre å bli vant til det! Kortid du får på klistremerkene på bilen din då? Hmm... Får se, får se. Må jo få på all annen styling først (samt fikse synlig rust og sånt). Blir også "morsomt" når jeg skal få dekalene rundt den nye skriften, samt spoileren... Er det lett å pirke av de orginale bokstavene?Blir det forskjell på lakken? Jeg vil gjerne ha vekk 320i merke. Men tar det ikke vekk visst jeg kan se at det står 320i etter at bokstavene er tatt vekk Ufattelig lett å få bort de originale. Min er fra 1991 og er -HVIT-, og etter en polering, så er alt borte. Jeg brukte en hårtørker for å varme opp bokstavene/limet, for så å bruke en kniv som jeg vippet på en klut som jeg la inntil lakken. Såre enkelt! Eneste er at man tar seg tid. Ta med en krakk! Etterpå sprøytet jeg på med avfettning for å myke opp og få løs litt bedre den sorte myke skumgummien som sitter bak bokstavene. Deretter en helvask av bilen, og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Høres ut som dette kan bli ett lite søndags prosjekt til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg har også akkurat satt på en liten sticker på E30en Den er diskret, i samme fonttype som BMWs egen og den er tatt fra en reklame som BMW hadde på 70- eller 80-tallet i USA... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 HAHA, rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Hei Jeg syns de som ønsker særpreg kan få lov til å ha det Satte min egen tekst på bilen for 2 uker tilbake, så jeg syns det ser ekstremt fint ut.. Nå vet vi hvilken bil som er din mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Var litt stilig Men se å få lakkert listen ved skiltlyset ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 blei pent chrzz.... vurderte samme til min, men det hadde blitt ugly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 CHRZZ på bilen din og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå