Gå til innhold

Egen tekst på bagasjen! :D *montert*

Share

Anbefalte innlegg

Er det lett å pirke av de orginale bokstavene?

Blir det forskjell på lakken?

Jeg vil gjerne ha vekk 320i merke.

Men tar det ikke vekk visst jeg kan se at det står 320i etter at bokstavene er tatt vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eige særpreg er kult, men det var litt merkelig. Men det er nok berre å bli vant til det! Kortid du får på klistremerkene på bilen din då?

Hmm... Får se, får se. Må jo få på all annen styling først (samt fikse synlig rust og sånt). Blir også "morsomt" når jeg skal få dekalene rundt den nye skriften, samt spoileren... :?

Er det lett å pirke av de orginale bokstavene?

Blir det forskjell på lakken?

Jeg vil gjerne ha vekk 320i merke.

Men tar det ikke vekk visst jeg kan se at det står 320i etter at bokstavene er tatt vekk

Ufattelig lett å få bort de originale. Min er fra 1991 og er -HVIT-, og etter en polering, så er alt borte.

Jeg brukte en hårtørker for å varme opp bokstavene/limet, for så å bruke en kniv som jeg vippet på en klut som jeg la inntil lakken. Såre enkelt! Eneste er at man tar seg tid. Ta med en krakk! :lol:

Etterpå sprøytet jeg på med avfettning for å myke opp og få løs litt bedre den sorte myke skumgummien som sitter bak bokstavene.

Deretter en helvask av bilen, og polering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg syns de som ønsker særpreg kan få lov til å ha det :!: Satte min egen tekst på bilen for 2 uker tilbake, så jeg syns det ser ekstremt fint ut..

Nå vet vi hvilken bil som er din :wink:

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...