Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 "meget god kvalitet" er vel kanskje å ta litt hardt i mht E60. Litt kjedelig plast.. Nei, dette er ikke å ta hardt i. Hadde ikke E60 hatt en god kvalitet hadde jeg heller aldri kjøpt meg en. Jeg vet at du har hatt masse problemer, men jeg har ikke hatt noen, utenom den ene gangen automatikken hang seg opp og som jeg fikk fikset på stedet. Jeg er STORFORNØYD og anbefaler E60 på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 tja, jeg tenker ikke på det tekniske, men mer kvaliteten på det inni bilen. syns finish på noen av detaljene er relativt lite BMW. F.eks plasten rundt rattkonsol... ikke bra ikke bra.... også en del andre ting som ikke er så veldig solid. Men skal også nevnes at jeg er MEGET pertentlig når det kommer til bil... var ikke på bakgrunn av mine problemer at jeg påpekte kvaliteten. det gleder meg å gøre at du er så fornøgd med din bil, TAS. ikke noe er bedre en det. mht X3 så er det den styggeste ( subjektivt selvsagt) bilen BMW noengang har laget. kvaliteten er heller ikke noe hyggelig. Eneste som er ok i X3 er motorene. jeg har testet bla.a 3,0 bensinmotoren og den var fin, men fremdeles ser jeg absolutt ingen argumenter for å velge en X3 over en X5 eller en 3-serie/5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Tja, jeg syntes nå interiørkvaliteten er meget god jeg også da. Er ikke som Avensisen til svogeren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 link : http://www.freewebs.com/pinglah/bmw.htm eg syns ikkje den er særligt stygg, og den har en vanvittig god plass. det er x3'en pappa hadde før, med mamms inni, ho elsker x modellene til bmw! hehe... (spes. i blå) eg syns heller ikkje kvaliteten i e60 5-serien er någe særs dårlig, tvært imot faktisk... det eneste var koppholderane som låste seg ein gång.. mn det vart raskt fixa. er det din e60 som er på avataren forresten T.A.S. ? den var ivertfall fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Takk Ja, det er min E60. (for flere og store bilder kan du trykke på linken "mitt galleri" i signaturen min) Syntes også at E60 har en meget god kvalitet. Faktisk så hadde den ene koppholderen min låst seg den også, men dette er jo en bagatell og ble fikset på 2 minutter. X3 er fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 sammneliknet med E56 må E60 legge seg! desverre.. men man får jo det man betaler for... Vent heller på Nye X5 som kommer om man på død og liv vil ha "x-bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iAT Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Så kuult at du brukte min 325IAT som eksempel på Blackline. Hvor fant du de? C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 har jeg gått glipp av noe. 320si?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Så kuult at du brukte min 325IAT som eksempel på Blackline.Hvor fant du de? C Hei. Jeg fant de i salgsannonsen din på finn.no . Meget pen bil du ha må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iAT Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Takk! Ja, la den på Finn.no fordi jeg vurderte å kjøpe meg en Landrover, men fant ut etter en dag at jeg ikke har lyst til å selge. Den er jo helt rå å kjøre. C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 sammneliknet med E56 må E60 legge seg! desverre.. men man får jo det man betaler for... Vent heller på Nye X5 som kommer om man på død og liv vil ha "x-bil" du sammenligner en 530 d med en Range Rover på vinterføre, du sammen ligner en e56 med en e60. hva skjer a.. prøv å være litt sakelig i argumentene dine a håkon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 de har alle 4x4.. derfor kan de sammenliknes.. det er meget sakelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 bmw x5 blir nok litt for dyr til å ha i bare 2 år.. mn er det noen som vet når den kommer i produksjon?? og evt. ka den vil koste?? eller bare rett og slett korsen den kåmme til å se ut... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Nye X5 er _godt_ kamuflert enda, så det er vel litt tidlig å si hvordan neste generasjon X5 E70 vil se ut. Det sies at bilen vil vokse en god del og man vil kunne få den med den tredje seterad. Har hørt at den vil komme som lang og kort versjon. Jeg _tror_ at E70 X5 vil koste noe mer enn dagens X5. Dette har noe med at motoralternativene har blitt sprekere. Bilen skal komme på markedet i 2007. Har lest at den kommer Mars 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 leste i Car som kom i postkassen i dag, at det også skal komme en X6, som skulle bli lenger og lavere en X5. men de tar jo ofte feil når de spekulerer slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå