Gå til innhold

bmw e90 blackline baklykter??


in2you
 Share

Anbefalte innlegg

har sett endel bmw e90 med mørk-grå blinklys bak. det eg lurte på var, hvordan får en tak i di ? følger di med i en pakke eller noe sånt? hva koster di ? eller må di kjøpes utenom ?

og ett til spørsmål, er det blackline baklykter di heter ?

takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, disse lyktene heter Blackline. Disse fåes kjøpt hos din lokale BMW forhandler. Så vidt jeg vet får man ikke kjøpt de når man krysser av på utstyrslisten. Det ligger slike Blackline lykter på ebay.de, der får du kjøpt de for en rimelig penge.

9_-875892659.jpg

9_1099498269.jpg

9_-740165505.jpg

Dette er Blackline baklykter på E91 325iAT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er akkurat dei jah :) syns bilen ble mye mer sportslig med di baklyktene. meg å pappa var netopp på bavaria å såg på en bmw 325i med ac-schnitzer og blackline baklyktene, men lyktene stod ikkje nevnt i extra-utstyrslista. men kan det vær at dei er standard på 325 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men viss en skal bruke ca. 560000-580000kr. på e90 modellen. ville dere tadd 325i eller 320si ?? har vert å sett på bl.a. x3 igjen, 523i og audi a6... mn pappa har blidd ''forført'' av den nye 3-serien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om en NY eller en pent brukt bil?

men viss en skal bruke ca. 560000-580000kr. på e90 modellen. ville dere tadd 325i eller 320si ??

Jeg tror jeg ville ha valgt en 325i fremfor en 320Si. Grunnen er enkel og det er at det sitter en rekke6 i 325ien. sekseren i 325i leverer krefter og har en flott lyd.

har vert å sett på bl.a. x3 igjen, 523i og audi a6... mn pappa har blidd ''forført'' av den nye 3-serien :lol:

3 serie er en fin bil det, men jeg ville helt klart valgt en 5 serie. Den har stor plass og jeg elsker designet på den. Jeg kjører selv en E60, riktinok 520iA og er storfornøyd. Meget god kvalitet og en lekker bil. Audi A6 ville jeg ikke ha kjøpt og det av en enkel grunn, den fæle grillen. Hvis faren din skal komme got frem på hytta er X3 en meget godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om en NY eller en pent brukt bil?

Jeg tror jeg ville ha valgt en 325i fremfor en 320Si. Grunnen er enkel og det er at det sitter en rekke6 i 325ien. sekseren i 325i leverer krefter og har en flott lyd.

3 serie er en fin bil det, men jeg ville helt klart valgt en 5 serie. Den har stor plass og jeg elsker designet på den. Jeg kjører selv en E60, riktinok 520iA og er storfornøyd. Meget god kvalitet og en lekker bil. Audi A6 ville jeg ikke ha kjøpt og det av en enkel grunn, den fæle grillen. Hvis faren din skal komme got frem på hytta er X3 en meget godt alternativ.

ja, pappa liker også veldig godt bmw 5-serien, han kjører en sånn akuratt nå. 520i e60 2003/2004 modell, det er den han skal bytte ut nå. han vil helst ha ein bil med god komfort, gode kjøreegenskaper og den burde ikkje være altfor stor... så straks han får tid skal me 2 ta ein tur til opp til Bavaria. men eg fikk ivertfall svar på det eg lurte på ang. blackline baklyktene.. men eg har oså hørt om noen kvite lykter også, di heter white... (ett eller anna)... ser det bra ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de få 320si som var tildelt Norge allerede er solgt.

Har lest et sted at blackline baklyktene leveres ferdig montert hos BMW forhandlere for mellom 2 og 3000,-

tusen takk for infoen! :) det var jo ikkje rare prisen det... men han selgeren sa sist uke at han kunne skaffe ein 320si direkte fra tyskland, ikkje spør meg korsen, for det vet eg ikkje. men er det stor forskjell mellom 325i og 320si egentlig? utenom rekke 6eren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"meget god kvalitet" er vel kanskje å ta litt hardt i mht E60. Litt kjedelig plast..

GOD/adekvat kvalitet er vel mer berettiget.

3-serien er en meget fin bil ,men kan ikke sammenliknes med en E60 utseendemessig...

En E60 med noen ok felger er jo litt sensasjon når man ser de... E90 er jo "bare en bil"

ikke engang tenk på X3. veg heller 325xi/X5/525xi... men det blir kanskje litt dyrt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke engang tenk på X3. veg heller 325xi/X5/525xi... men det blir kanskje litt dyrt....

det blir nok litt dyrt ja... men hvorfor skal me ikkje engang tenke på x3?? syns den var ganske behagelig å sitte i, masse utstyr og faktisk så var den relativt kul med ac-schnitzer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"meget god kvalitet" er vel kanskje å ta litt hardt i mht E60. Litt kjedelig plast..

Nei, dette er ikke å ta hardt i. Hadde ikke E60 hatt en god kvalitet hadde jeg heller aldri kjøpt meg en. Jeg vet at du har hatt masse problemer, men jeg har ikke hatt noen, utenom den ene gangen automatikken hang seg opp og som jeg fikk fikset på stedet. Jeg er STORFORNØYD og anbefaler E60 på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...