Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan går jeg frem når jeg skal ta ut stolene i min e36? Hva er det som er viktig å huske på? Setene er verken eletiske eller med varmeelementer. Helt analoge ;)

Skrevet

Ene problemet jeg hadde når jeg skulle vaske under de (som jeg ikke brydde meg med) var at setebeltene hang fast. Fikk de ikke av med den mutteren heller. kanskje han trenger et svar på dette :)

Skrevet

på min 93 mod e36 coupe med 1 airbag så er det hvertfall ingen ledninger eller setebelter som henger fast i stolen. bare å skru av to muttere forran og to bolter bak og ta ut setet (må ha skralle med 16mm pipe)

er vel litt nyere biler som har flere airbager som har sensor-matter i stolene

• 1 year later...
Skrevet

tar opp igjen denne tråden. Jeg har tenkt å skru ut stolene mine, men det sitter noe greier på siden av setet. Noe beltestrammer opplegg. Noen som har vært borti det? Hva er det, og hvordan kobler jeg fra kabelen som går fra den svarte boksen på siden av setet?

Skrevet

Du bare drar ut den hvite delen som sitter fast i selve boksen.. Er hele den hvite delen som er koblet til den svarte boksen som skal ut.. Dette er airbagsensoren på passasjersiden!

Skrevet

HUSK HUSK, ikke start bilen når du har koblet ut airbagen, for da får du feil på kontrollpanelet, og det må slettes via pc som er koblet til bilen, bmw forhandler koster dette 1000kr.

Beltet er bare å løsne når stolen er ute av bilen, lettest då. skruen er på undersiden.

Skrevet
Du bare drar ut den hvite delen som sitter fast i selve boksen.. Er hele den hvite delen som er koblet til den svarte boksen som skal ut.. Dette er airbagsensoren på passasjersiden!

jeg har ikke airbag.. Hva er da denne merkelige svarte boksen?

• 7 years later...
Skrevet

Tar opp igjen denne tråden eg.. Har en BMW e36 318i 95 modell, hvor låsemekanismen har kilt seg på bagasjerommet. Er det mulig og komme til bagasjerommet ved og ta vekk setene/legge de ned på et vis? Isåfall hvordan gjør eg dette?

Skrevet

Sedan? Har du skipose så er det mulig å komme gjennom der, men du skal ha greit lange armer for å nå låsemekanismen. Om det ikke er todelte seter og ingen hull til skipose så er det nok bare en metallplate hele veien.

Skrevet

Sedan? Har du skipose så er det mulig å komme gjennom der, men du skal ha greit lange armer for å nå låsemekanismen. Om det ikke er todelte seter og ingen hull til skipose så er det nok bare en metallplate hele veien.

Er en sedan ja. det eg er redd for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...