Ron Jeremy Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Hei, jeg var på Bilsalongen i skien i helga, der det var en BMW karavane, med Z4, 550i og 130i + mini cooper cab og cooper s (170hk). Uheldigvis var ikke Z4 tilgjengelig, pga reperasjoner, men det ble en tur i en mini cab. Ble veldig overrasket over kvaliteten, tight fin girkasse og ja, utrolig morsom bil. Men, så prøvde vi 130i, en liten 1 serie med en 3 liter rekke sekser på 265 sinna hester. Den var helt sinnsykt sprek, utrolig lyd i den bilen der, potent og rå! Så kommer denne karavanen til et sted nær deg, prøv den ener'n - man får helt gåsehud!!! Dessverre var 550'n utlånt... neste gang kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Den 1-serien hørtes interressant ut. Er jo en sinnsykt pen bil. Stor motor er ikke noe minus det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Ja... nå som 3-serien mer eller mindre er en lett krympet 5-serie er 1-serien faktisk det beste budet på en seriøs etterkommer av E21, E30, E36 og E46. 130i er uten tvil et råskinn av en bil og hadde den ikke kostet så mye som 550000,- danske kroner før evt. ekstrautstyr hadde jeg kjøpt den på flekken. Hmmm.... kanskje en Porsche Cayman S heller er saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Cayman er jo den styggeste Porschen ever... ikke kjøp den... Da tar man vel steget opp og kjøper seg en 911... cayman vs 911 blir som dag og natt for min del... men det er sikkert en veldig veldig veldig god bil.. det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Cayman er jo den styggeste Porschen ever... ikke kjøp den... Da tar man vel steget opp og kjøper seg en 911... cayman vs 911 blir som dag og natt for min del... men det er sikkert en veldig veldig veldig god bil.. det tviler jeg ikke på. Jepp... og den er faktisk bedre enn Porsche 911 Carrera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Dette hørtes kult ut M3cab Hvordan vet man at denne BMW karavanen kommer nærmere Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Dette hørtes kult ut M3cab Hvordan vet man at denne BMW karavanen kommer nærmere Oslo? Sjekk din lokale forhandler, så har de nok svaret der! Ja, 130 i var sinnsyk, den må prøves, synd jeg ikke møtte noen porscher på veien, på den prøveturen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå