Wunder Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Idag skriver vg.no at russen nekter for at det finnes knuteregler for voldtekt og oppbanking av annen russ. All medfølelse til hun som angivelig ble voldtatt i Østfold, slikt bør ikke skje MEN. i går kveld så jeg to fulle russ som "gikk over" en bil, jeg ropte ut av vinduet og de forsvant men faen som den bilen så ut, bulk i panser og tak, det værste var at det var en 318 compact! Så for min del burde det vært en liten sticker i ruta som beviser at du har banka en russ pga. at denne har kødda med bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Tror nok ikke russen hadde noen knute for det, om det ikke har kommet noen nye selvfølgelig. Men faen for noen idioter, fikk du ikke skiltnr. eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Hmm.. hadde du bodd et annet sted Wunder, så hadde det kanskje vært enklere å få hørt med noen lokale ungdommer om hva årets knuteregler er.. Hmm... Men det hadde allikevel vært morsomt å funnet ut det, og om det stod en regel for noe slikt som: "Gjør hærverk på en dyr bil/BMW".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Russen må dø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Det er ikke noe knute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 kjipt gjort å gå over en bil. da er man ganske idiot... i disse dager må man være forsiktig med hvor man parkerer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 folk eier jo ikke respekt over annen mans ting lenger,ikke at jeg sier at det har skjedd i år liksom men når sånne ting skjer så må jeg bare på peke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Om noe sånt skjer med en bil jeg eier noen gang, skal jeg bruke mye ressurser på å finne ut hvem som står bak. Så vente noen år og ta hevn på vedkommenes kjøretøyer med gjevne mellomrom. Langsint? Neida.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Russen må dø. nei russ er konge å være, var i `04 men det går ann å ha litt "vett" i hue når man er russ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Jaha? Det er konge å bruke den ene måneden av vidregående som kanskje betyr noe til kun fyll og kjøre rundt med vannpistoler? Lavmål og meningsløst hele greiene. Russen viser virkelig hvor mye man har igjen av 12 års skolegang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 chikkelacke ch.... Ikke at det er fakta i år, men tidligere så veit jeg at det har vært interne og uoffisielle knuter som går ut på vold mot russ fra andre skoler/distrikter, sexuelle overgrep, og hærverk mot andres russebiler, men om dette også gjelder private biler veit jeg ikke uansett: teit teit teit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Det er ikke noe knute Forskjellige knuter fra skole til skole, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg er russ i år, og vet at det ikke er russeknute her i Bergen iallefall.. de offesielle i Bergen .. http://www.bergensruss.no/?side=russeknuter en av knutene jeg har tatt, er f.eks å løpe igjenom en bil på rødt lys.. ganske festlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Haha,det med å løpe igjennom bil på rødt lys var det en som prøvde på meg og,satt i bilen med en kompis så vi låste dørene og kjørte avgårde med han og slapp han av i skogen (sørkedalen i Oslo).Han ble sinna og jeg fikk meg en god latter.Skjønner egentlig ikke hvorfor han ikke bare gikk ut av bilen,er jo bare å dra i håndtaket 2 ganger så er den jo åpen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Uansett om man er russ eller ikke, å være russ er ikke noe formildende omstendighet! Mange tenker ikke før de handler...og får som regel svi for det senere. Var selv russ i 04, men gjorde ikke noe jeg angrer på, heldigvis.. Apropos det hagenisse sa så er jeg delvis enig; det er idioti å ha russetida så nærme avsluttende eksamener! Skal fikse meg sånt merke på bilen: Spørs om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå