Ellingsen B. Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg kommer hvis jeg er i byen på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323cab Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Høres topp ut.. jeg kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Høres bra ut! Tar meg en tur jeg også hvis jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Høres bra ut! Tar meg en tur jeg også hvis jeg får tid Du må komme, så stiller vi 325'ene ved siden av hverandre. Kult at folk er positive til detta, krysser fingrene for pent vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Ifølge VGnett så kommer det til å være overskyet. og slik det ser ut nå så får vi håpe på opphold ihvertfall og om sola kommer ere bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morthy Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Heey... Bra greier folkens.. -Om jeg ikke blir lurt med ut på Lørdagsnatta så tar jeg en tur innom.. (Og om det er noen som har hvite/røde bakykter + hvit foran til en E46cab å selge så bare si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Dropper kanskje innom jeg og. Må få inn en og annen glider mellom alle 325'ene tenker jeg Faen at jeg kklarte å skrape aluminiumskanten på ene felgen fremme i dag. HULKK-k-k Er bare 11 minutter unna, så burde klare å finne fram. Selv uten GPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Ja, vi får se om jeg tar turen i morgen. Slik det ser ut her hjemme i Lørenskog klarner det opp nå. Har regnet noe idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hvis det regner i mårra så drar vi bare samla til et annet sted hvor vi kan sitte inne eller under tak. Men det var meldt bedre vær i mårra og det har lysna opp masse nå. Vi satser på at vi blir så mange så mulig og hvis noen er usikkre på veien kan de ringe meg på 98055397. Vel møtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Ikke akkurat flusst med folk... men ett par stk klarte jo å karre seg opp på parkeringsplassen. Klarte nesten å finne veien selv. Tok bare 20 minutt å komme meg dit det skulle ta 11 minutter. GPS virker mer og mer fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 legg ut bilder på : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=234511#img_1821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 blir det ingen nye treff snart da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Så vidt jeg vet er det planlagt et nytt bimmers treff, men det er verken Morten 318 eller Rope som står for arangementet denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 dette er jo langt oppi gokk .. burde gå ann å få til et ganske så stort treff med så mange medlemmer som er fra oslo, østfold,akershus og vestfold området.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Skjønner hva du mener ellingsen. vi kan jo diskutere det neste gang jeg henger opp lamper på jobben din. Jeg tenkte at vi skulle vente til etter felles ferien eller er det en dum idê?? Hva mener folk egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå