Kjell Rune Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 i dag har jeg vært og kjøpt meg e39 stasjonsvogn. skal hente den på mandagen så det skal bli gøy. den hadde ikke noe særlige dekk og felger, men nye kommer nok på iløpet av sommeren. ny type grill og hvite og røde baklys er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Fin fil! Ønsker meg en slik selv. Noen fine 17" Alpina felger passer fint på denne bilen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Grattis Liker ikke det tre-interiøret men ellers pen bil, med fete felger å kanskje en annen front blir det saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Pen bil! Ossen motor er det i den da? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Fikk meg E39 for en liten stund siden jeg også. Utrolig fornøyd. Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Aiai Kjell Rune. Autolat og greier. Er det noe for en slik tung høyrefot kar som deg da? E39 er forøvrig en utrolig behagelig bil, så grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Gratulerer... ... og til dere andre... en pent brukt E39 er uten tvil mye bil for pengene... løp og kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Grattis med ny bil ja! Vil ha en jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Grattis med ny bil Kjell Rune.. Så bra ut den, få kastet ut fyringsmatrialet og satt inn litt alu istedenfor.. Da blir den toppers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Kul bil Liker treverk jeg. Så bra ut, men mulig alu hadde passet bedre til interiøet ellers. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Gratulerer med ny BMW Kjell Rune. Så ut som om den var pen. Som nevnt, får man utrolig mye bil for pengene ved kjøp av E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Gratulere med ny bil Kjell Rune! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Gratulere ja! Da blir vi forhåpentligvis lykkelige E39 eiere, begge 2 like over helga. Håper på å komme meg hjem med min i løpet av lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Flott bil, med potensiale for oppgraderinger. Grattis !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg syns treverk kler disse bilene, det er jo ingen baneracer dette her, og med treverk får du en varmere følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå