Zerpent Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Noen som har et bilde av disse felgene på bil? Helst touring og svart. Skal hente meg en 2002 mod 3 serie touring i helga og må finne meg noen fine felger. Navnet som står på sidene til GS er T2239 EDIT: Hm.. hvorfor dukker ikke bildet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Det har sneket seg inn et mellomrom i bildeadressen. (Var noe rart med den adressen, men her har jeg fikset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 jeg tror det har vært bilde av denne type felg PÅ bil, her inne på forumet for ei stund siden, hvis jeg ikke husker veldig feil, men jeg klarer desverre ikke å finne igjen tråden! men hvis jeg gjør det så skal jeg legge ut link for å være helt ærlig så syns jeg ikke denne type felg passer med e46, føler at det blir noe kluss med linjene og helheten..men nå liker heller ikke jeg så "åpne" felger, med så mye mellomrom! men uansett, det er DU som skal ha de Zerpent, og det viktigste er at DU er fornøyd med hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg er ikke så stor tilhenger av felger uten noe særlig mellomrom. Liker veldig godt felger med fem eiket design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Lagde en rask modd til deg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 kjøpte sånne felger til min touring i høst men jeg solgte dem før jeg fikk brukt dem pga at dem så små ut(18") ikke kjøp dem med falkendekk vist du kjøper fra gs,var fryktelig mye strekk i dekkene(falkendekkene er veldig smal bane på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 De felgene passer veldig bra på E46 touring. Blir slik: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... 708#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Eller hvis man først skal kjøpe nye felger... bare et tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Meget fin de bbs felgene. Det er bare det at naboen har akkurat samme felgene. Syns da det er litt artig å ha noe annet. De felgene jeg lurte på i denne posten var ikke så fine likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 OK... så er BBS CH-felger for alminnelige, men det er helt sikkert ikke Alpinafelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 OK... så er BBS CH-felger for alminnelige, men det er helt sikkert ikke Alpinafelger... Det bildet "toppa heile driden". Alpina felger er utrolig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hm.. har ikke helt sansen for sånne felger. Sikkert litt rar jeg da Liker litt færre og grovere eiker. Tror jeg kommer til å bruke lang tid på å bestemme meg for felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg har sett noen bmw'er med mørke chrome felger. Syns de er fin. Aner ikke hva slags felger det er. Noen som vet hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå