RonnyW Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Måtte jo nesten ha med e21 også da bmwE9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Ser mer ut som at bilen er kledd med film, ikke lakkert. Er jo MYE penere enn sedan denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 nice bil, men e eni me nån av de andre... ræva ser ikke ut som bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Det lille jeg har sett(og det er kun bilder) av E92 er skuffende syns jeg . Hekken assosierer veldig til Audi, når jeg så eksosen på denne M-Tech'n tenkte jeg Audi med en gang . Liker heller ikke at Coupe'n har fått "bagasjelokk", Coupe skal liksom ikke ha det hvis dere skjønner hva jeg mener . Coupe skal liksom ikke ha det hvis dere skjønner hva jeg mener... jeg skjønner ikke va du mener... bare se på de andre bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Klarer ikke å bestemme jeg jeg heller.. Fronten så litt... "ettermarked" ut... og likte ikke at vinga bak var så lav, men likevel hadde 'luft' mellom bilen og bladet. Da liker jeg bedre M-leppa på E39/46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 rævva har jeg sett før, på søstera mi, og den er ikke noe jeg snur meg etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 rævva har jeg sett før, på søstera mi, og den er ikke noe jeg snur meg etter... Hehehe, dagens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Selvfølgelig skal en coupe ha bagasjelokk. Når det gjelder stylingen, håper jeg dette ikke blir den endelige designen, og det tviler jeg på at det blir også. Som så mange andre her, likte jeg ikke hekken noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Fronten er jo grei nok, men den ræva der blir jeg aldri noe fan av enig der gitt.. fronten er rå, men bakenden ligner stygt på audi-plagiat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 synest d var kjempefint jeg...ok, d va litt audi look. synst den så bra ut bakfra og forfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 rævva har jeg sett før, på søstera mi, og den er ikke noe jeg snur meg etter... [/quote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 eg syns e92 coupe ser veldi bra ut eg. synes hekken minner litt mer om bmw 7-serien enn audi dåh ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå