Kobar Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 var inne på netthandelen og fant denne forsterkeren: http://netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=80314 er denne i stand til å dra en 12" velocity subb på 4ohm 1200watts? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCtrl Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 det vil jo spille, men om det yter max vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Hei Ja du får vel lyd i suben, men om den klarer å drive den bra er en annen sak. Du sier suben er 1200W... Hva er RMS watten på den? og ohm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 er usikker på rms watten, men det skal visstnok være 4 ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 info om subben: max 1500w. 500rms. 2¤4ohm 2 spoler. 31-2000 hz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 var inne på netthandelen og fant denne forsterkeren: http://netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=80314er denne i stand til å dra en 12" velocity subb på 4ohm 1200watts? Funker ikke noe særlig med en 4 kanaler. Finn deg ei monoblikk heller. Da får du i alle fall utnytta den fullt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 info om subben: max 1500w. 500rms. 2¤4ohm 2 spoler. 31-2000 hz Hvis det er mulig å koble denne forsterkeren som tokanaler kan det fungere så bra som forsterkeren er. Har null kjennskap til merket og er generelt skeptisk til Netthandelens produkter, men kan jo være bra til prisen. Men uansett ville jeg først sjekket med noen aktører som primært driver med bilstereo. ikke handel på nettet. Det er jo tross alt et helt greit element du har.. www.iceaudio.no er et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 ... ikke handel på nettet. Det er jo tross alt et helt greit element du har.. www.iceaudio.no er et sted.. Er ikke iceaudio.np en nettbutikk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Vet ikke helt hvor bra dette merket er men hvis du får forsterkeren til en billig penge er det jo bare å slå til. Tror du vil bli mer fornøyd med et litt mer "kjent" merke til noen kroner mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Hehe.. Ser den, men selger de noe annet enn bilstereo? Velger å tro at butikker som selger bilstereo og bare det kan mer om det enn f.eks rema kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Hehe.. Ser den, men selger de noe annet enn bilstereo? Velger å tro at butikker som selger bilstereo og bare det kan mer om det enn f.eks rema kan.. Hehe. Jada. JEg forstod hva du mente. Måtte bare trekke litt i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 noen som har en forsterker da? som kan drive denne subben greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Jeg har to monoblokker. Kan sikkert selge en av dem eller begge. Men er vel ikke akkurat rette prisklassen. Forsterkerene er Alpine MRDM1000. En er så vidt brukt og en er ikke brukt i det hele tatt. Tenkte meg 6000 for den ubrukte og 5000 for den "brukte". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 En kompis av meg har den netthandel-forsterkeren.. Han driver en 1000w sub, med denne forsterkeren, og det funker faktisk ganske bra.. Billig og helt grei forsterker det der asså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Glem den forsterker'n,er en kopi av sony som du ser. Du trenger en for sterker som kan kobles i mono. Kjøp et kjent merke og ikke vær så opptatt av watt-iallefall ikke max-watt. Du ser på prisen hva den yter. Jo mer watt dem skryter av jo mindre bruker den på å yte. Kjøp kjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå