Gå til innhold

spm angående forsterker

Anbefalte innlegg

info om subben: max 1500w. 500rms. 2¤4ohm 2 spoler. 31-2000 hz

Hvis det er mulig å koble denne forsterkeren som tokanaler kan det fungere så bra som forsterkeren er. Har null kjennskap til merket og er generelt skeptisk til Netthandelens produkter, men kan jo være bra til prisen. Men uansett ville jeg først sjekket med noen aktører som primært driver med bilstereo. ikke handel på nettet. Det er jo tross alt et helt greit element du har..

www.iceaudio.no er et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ser den, men selger de noe annet enn bilstereo? Velger å tro at butikker som selger bilstereo og bare det kan mer om det enn f.eks rema kan..

Hehe. Jada. JEg forstod hva du mente. Måtte bare trekke litt i deg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to monoblokker. Kan sikkert selge en av dem eller begge. Men er vel ikke akkurat rette prisklassen.

Forsterkerene er Alpine MRDM1000. En er så vidt brukt og en er ikke brukt i det hele tatt. Tenkte meg 6000 for den ubrukte og 5000 for den "brukte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem den forsterker'n,er en kopi av sony som du ser. Du trenger en for sterker som kan kobles i mono. Kjøp et kjent merke og ikke vær så opptatt av watt-iallefall ikke max-watt. Du ser på prisen hva den yter. Jo mer watt dem skryter av jo mindre bruker den på å yte. Kjøp kjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...