Henrik K Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Skulle gjerne vært der, men det ble for dårlig tid til dette i år. Kanskje jeg får sjansen til neste år? Kunne trengt noen timer med instruksjon... Uansett tror jeg man får mye igjen for de 500 kronene på dette kurset. Hørte mye bra fra noen som var der i fjor. Neste helg er det Rudskogen. Det ser jeg frem til! Vi får satse på at været bedrer seg noe innen den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg var nettopp bortom bana, og det har begynt å komme biler alt nå! Overskyet /lett regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Da er jeg tilbake i Drammen etter en fin kjøretur til, på og fra Vålerbanen. Dette var mitt første forsøk på bane, og det bar nok kjøringen preg av... Jo Benkow og Kjetil Bolneset hadde en fin teoritime først, med sin "dårlige" kameratslige humor, deretter fulgte de oss gjennom resten av dagen, frikjøring og teknisk kjøring med kjegler og "vannsklie" For meg som rookie var det veldig greit å få Benkow som passasjer et par runder, plukket av meg et par unoter med en gang. Fikk bl.a høre at girkassa trolig satt fast i bilen, jeg behøvde ikke holde på den. Vet ikke om det bør skrytes av at han ropte OJOJOJOJ!! i et par av svingene.... Det gikk jo fortere og fortere etterhvert, og havnet selvfølgelig i sandfella under frikjøringen på slutten. Uansett var det skikkelig gøy, og all honnør til Hedmarkgutta! Var på forhånd litt redd for å være i veien, bokstavlig talt, for de mer rutinerte karene, men det var det ikke grunn til. Alle hadde visst vært nybegynnere. Inntrykkene som sitter øverst i hjernebarken: - Erland kjører grisefort med sin isbil, holder fin M3-fart. - Ålesunder med Hennings gamle M2 imponerte med tur/retur Vestlandet, og sparte heller ikke på redskapen på bane. - Fredericks (?) E30 M3 høres ut som reneste DTM raceren. Fikk ellers hilst på mange hyggelige folk, men klarer nok ikke å plassere alle enda. Gleder meg skikkelig til Rudskogen, og er veldig glad jeg tok turen opp til Våler. Takk for en fin dag! Harald (med blå E30 uten bakfanger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hørtes moro ut! Synd at man ikke kunne bli med.. jeg hadde virkelig hatt godt av kjørekurs på Vålerbanen. hagenissen hang litt for godt på forrige gang, pluss at jeg hadde en tur over gresset.. Menmen.. han har en del lettere bil og flere hester, så var vel ikke annet å vente. Kjørekurs hadde uansett ikke skada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hah! Eneste grunn at jeg ikke kjørte forbi var at jeg ville ha med meg din neste avkjøring. Eller så hadde ikke et kjørekurs skadet for min del heller, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Det så ut som de fleste hadde det morro i går. Man fikk kjørt MYE mer enn i fjord, da tiden til banekjøring ble minimal i forhold. Det var også en frivillig del der man kunne prøve seg på glattkjøringsbanen, kjeglekjøring osv! Creds til Kjetil O og lokalavdelinga for arrangemanget! Selv gikk jeg å traska rundt og knipsa litt bilder. De som ønsker er velkommende til å bruke bildene i andre sammenhenger (referat/rapport/bildeserie osv) Her er noen smakebiter: Dette bilde oppsumerer hvor vanskelig det var å ta bilder i fart: Her er resten: http://s78.photobucket.com/albums/j93/oddis2/ Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Er jo bare rå den E61'en. Hvorfor kjørte du ikke, oddis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Moro å se bildene Oddis. Var det du som filmet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg kjørte ikke pga av at en haug med deler fra Danmark har blitt ca 1 mnd forsinka! Ikke spesielt morro å skru sammen hele drivverket og understellet med halvgående foringer.. Samt at motoren mangler lamellplate. Hadde jeg vist at det var så MYE frikjøring som det var så hadde jeg nesten skrudd den sammen bare pga av det , men shit au. Får håpe vi arrangerer et sånt kurs igjen på høsthalvåret Harald: Nei, jeg filma ikke. Det var han på siden av meg, Jørgen tror jeg han het. Snakket en god del med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 vurderte seriøst å ta en tur jeg også for det ser seriøst morro ut, men influensa satte en effektiv stopper i år gitt. planen blir vel neste år sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå