*MrB* Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Jeg er litt svak for spilefelger og har funnet en felg jeg liker. Vil dette se bra ut på en sort E46 sedan? (Det er snakk om specs: 8x17 120-5 ET40 Ø72.6. Antar dette vil passe fint på denne bilen?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 dem var iallefall kjempe pen..å jeg trur det tar seg kjempe godt ut på en E46 Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 nydelig felg! men jeg anbefaler å kjøpe noe større.. minst 18 "!da hadde d vært rått!! 17 blir for spinkelt for den machoe bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 den va rå men litt liten=S søskenbarnet mitt har 19" det er rått! 18" er sikkert greit. humant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Pen felg, men jeg syns også du skal velge større felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Størrelsen er jeg egentlig ganske bestemt på. Jeg er gjerne litt gammeldags, men jeg er en av de få som mener at større ikke nødvendigvis er bedre. Bilen skal dessuten være en bruksbil og komfort er ganske viktig. 19" på en E46 er for stort etter min mening. Men takker for innspill folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 felgen er kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Størrelsen er jeg egentlig ganske bestemt på. Jeg er gjerne litt gammeldags, men jeg er en av de få som mener at større ikke nødvendigvis er bedre. Bilen skal dessuten være en bruksbil og komfort er ganske viktig. 19" på en E46 er for stort etter min mening.Men takker for innspill folkens. hmm.. anbefaler fremdeles støre felg.. har akkurat kjøpt meg nye felger selv.. likner på den der! å den er ikke så stor når man ser den på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Størrelsen er jeg egentlig ganske bestemt på. Jeg er gjerne litt gammeldags, men jeg er en av de få som mener at større ikke nødvendigvis er bedre. Bilen skal dessuten være en bruksbil og komfort er ganske viktig. 19" på en E46 er for stort etter min mening. Men takker for innspill folkens. Helt enig jeg. Hadde 19" selv. Kjøpte nylig lignende felger til cab'n min i 17" (e36) Ble bra på en måte, men noe ble galt alikevel. Tror rett og slett felgen ble for blank om dere skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Det er pene felger, men jeg tror at de felgene kommer til å se bittesmå ut på bilen din.. Er ikke noen kjempefan av enorme felger selv egentlig, men det er noe med hjulbuene på e46, for ikke å snakke om e90, som gjør at felgene ser så små ut.. 18" gir ikke veldig dårlig kjørecomfort i forholdt til 17", det gjør det bare dyrere å bytte dekk når det en gang må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Da ble det de felgene på bildet i første posten. Synes ikke det ble så verst. Og komforten er fortsatt helt topp. Får se om jeg gidder å senke med tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Kunne nok ha hadd 2 tommer større for min del..men smaken er som baken..delt i 42.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Har sett en E46 coupe med Breyton felger...KNALLTØFF..mener det var Magic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå