Dr_S Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg er redd den ikke kan rettes...ser skjev ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det er det jeg også er LIVREDD for.... sitter isåfall igjen med et dyrt vrak... Isåfall blir det oppsparing av penger og innkjøp av en IS eller 320... på sikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 At den ikke kan rettes er bare tull,jeg har sjøl retta en bil som var banan forma så det lar seg gjøre,men hvis du ikke har mulighet til å få gjort detta svart eller gjennom bekjente så kan det fort blir dyrt..men fult mulig å rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har ikke tenkt å gjøre det på BMW for å si det sånn, hehe Men må jo ta en liten kostnadsvurdering her uansett da.... Men nå tennte du en liten gnist hos meg Tweety, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Sier ikke at den ikke kan rettes, men sier det vil koste mer enn det muligens smaker. Ser ut som kanalene din er most, hvordan gikk det med stolpene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Har ikke tenkt å gjøre det på BMW for å si det sånn, heheMen må jo ta en liten kostnadsvurdering her uansett da.... Men nå tennte du en liten gnist hos meg Tweety, he he Godt å høre Scnellfahren Syns ikke det så ille ut på bildene jeg da,et par nye dører og en kanal å dra litt i den sida så er mye gjort(i kjappe trekk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 B stolpen har fått seg trøkk, begge dørene og litt av forskjermen + litt brett på bakskjermen. Kanalen må vel klippes ut og sveise på en ny... Kommer vel til å koste litt, men har satt himmel og hælvette i bevegelse nå for å skaffe litt hjelp her og der. Fikk 20 tlf samtaler etter den dagen det smallt fra kompisser som kondolerte. Og mange av dem ville hjelpe Får se hva det blir til.... håper på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Du for ha lykke til herr Scnellfahren også må du holde oss oppdatert framover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Takk skal du ha! Det skal jeg gjøre! Har gitt meg med grininga nå, så nå blir det bare konstruktivt og målrettet blikk fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Hvis du kjører på forkjørsvei og den andre bilen bare kjører inn i et kryss, så er det den andre bilens feil. han sier jo selv at han IKKE kjørte på forkjørsvei Ok trudde han var overbevist at an kjørte på forskjørsvei..da blir det andre boller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Ok trudde han var overbevist at an kjørte på forskjørsvei..da blir det andre boller.. Det var jo nettopp det han var.. og når man da leser mellom linjene ser man jo at han innså etterpå at det ikke var noen forkjørsvei, han bare trodde det. Trist iallefall, Schnellfahren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Trist med bilen di , Scnellfahren! Føler med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 aiaiai.... triste greier! Tok nettop ned min bil å til delkasko , vurderer det nå opp igjen etter dette innlegget :s Håper det går bra med bilen! Synd. Vist du skal selge noe på den så gi pm da. Trenger noen e36 deler , men håper du slipper å gå så langt for cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Triste greier. Den så jo så pen ut på det øverste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Synd det der. Men om taksten på skaden blir stor nok. Kan du søke om å ta karoserivytte. Kjøpe en bil med gåen motor elns også må du bruke motor, gir og fram eller bakstilling fra din gamle bil. En kamerat av meg gjorde det. Smalt bilen inn i en steintrapp dagen etter han hadde kjøpt den. Bilen var fortsatt forsikret på den gamle eieren, men han ville jo ikke ta det på sin forsikring. Han søkte da biltilsynet om å ta karoseribytte. Fikk invilget det. De kom fra biltilsynet å plumbet motor, girkasse og bakstillina. Også tok han inn en bil fra tyskland (den skal da bare momses inn. Ikke betale engangsavgift). Fikk solgt de delene som han ikke skulle bruke fra den tyske bilen og noe fra sin. Alt i alt så blei ikke kostnadene så alt for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå