ovex Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Vil berre få gratulere alle på Bimmers.no med dagen. Ver blid og spis is! Været held sikkert til cabkøyring i dag HIPP HIPP HURRA! Ove PS! ta gjeren dagens 17mai bilde og post det her!....og er det med ein BMW, flagg eller ein is så er det heilt legalt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Grattis med dagen ja! For min del så blir det en laber feiring, da jeg har eksamen i immunologi og medisinsk mikrobiologi i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Grattis med dagen ja! For min del så blir det en laber feiring, da jeg har eksamen i immunologi og medisinsk mikrobiologi i morgen ...då vil eg og seie lykke til med eksamen og BalleKnalle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Jo takk.... Tror jeg trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Gratulere med dagen alle sammen. . Håper dere får en fin dag. Her i Oslo regner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Kos dere idag da! er sol og greier i Trondheim...så i dag blir det stas med bmw cab:DD Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Gratulerer ja, her i Lørenskog regner det. Ser ut som om det klarner opp litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Må få si gratulerer med dagen ja... her regner det vettu'... får håpe det bedrer seg... klar for fyrverkeri på raufoss i dag ihvertfall... johoo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Gratulerer med dagen ja! Er akkurat kommet hjem fra russefest så formen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Grattis med dagen! Jeg blir inne i dag, med vont i halsen og tett i nesa Været er faktis ok her nå.. snø på plenen, men bart på veiene og faktis så titter solen frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Grattis alle sammen :)Her skinner sola og alt er bare deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Gratulasjoner til alle sammen fra Danmark også... ... Vi feirer dagen med norske wienerpølser og lompe... og kanskje Napoleonskake til aftenkaffen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Gratulere med dagen ja.. Må f*** meg ned på jobb no, regnet med fri i dag så det blir litt surt.. Været ser jo faktisk ut til og bli bra i dag, ikke snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Her i Sveio var det nå ikke bedre vær enn det måtte være desverre... Og iogmed at jeg plutselig ble "utnevnt" til fane-bærer i 17.mai-toget for drilljentene, så skulle jeg heller ønske at vi hadde skikkelig cab-vær.... Men det er jo barnas dag i dag, så det er bare å plukke frem smilet og humøret - og ønske alle en riktig god dag !!! Gratulerer med dagen, alle her på Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 gratulerer med dagen ja! her regner det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå