Filur Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Dere som nevner større merker, kan dere ikke finne ut sånn ca ønsket lengde på merket? En halvmeter bør jo være greit synlig, eller? I tillegg bør de jo være sendbare via posten for en rimelig penge.. Bør vell være passelig med 50cm ja. Går vell greit å sende dem i A4 konvolutter hvis man bretter merkene på midten mellom to bokstaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Hadde ikke vært dumt med bimmers.no skilt-ramme Den støtter eg og fult ut! Det hadde vore drit kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Nye merker vil snart bli produsert, og i den forbindelse lurer jeg på om det kan være noen spesielle ønsker til farger og størrelser? Hva med en liten streamer (speilvendt) til bakruta, med BMW-rondellen til venstre, "Bayerische Meister Werke", og "www.bimmers.no" med liten tekst under/nede til høyre, elns? Var inne på ideeen en gang på bmwccn.no, men det ble aldri noe av. (Ja, det er riktig at det skal stå "Meister Werke", og ikke "Meisterwerke", men jeg gadd ikke lage nytt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Denne og "bimmers.no" skiltrammer støtter jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Dazed, Hvordan vil du få til BMW-logoen fra en skåret ensfarget folie? Må vel lages som helt vanlig klistremerke med bakgrunn det der... evt. bokstavene utskåret i folie og BMW-merkene som vanlige klistremerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 ingen andre en meg som syns at navnet "bimmers" høres litt lite flatterende ut ? grenser til å bli vulgært nesten tror det er det eneste jeg ikke liker med dette forumet... navnet.. (ellers er forumet jo helt topp!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Dazed, Hvordan vil du få til BMW-logoen fra en skåret ensfarget folie?Må vel lages som helt vanlig klistremerke med bakgrunn det der... evt. bokstavene utskåret i folie og BMW-merkene som vanlige klistremerker. Vel, jeg tenkte ikke på at tanken var å bruke ensfarget folie. Dette så jeg mer for meg som sort eller hvit tekst, og med blåfarge i bmw-logoen, så da kommer man vel ikke unna et "vanlig" klistremerke med transparent eller hvit (men helst gjennomsiktig) bakgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ingen andre en meg som syns at navnet "bimmers" høres litt lite flatterende ut ? grenser til å bli vulgært nesten tror det er det eneste jeg ikke liker med dette forumet... navnet.. (ellers er forumet jo helt topp!) bmwguiden.no høres ikke så mye bedre ut da.. Men bmw.no, bmwforum.no, bmwforumet.no er vel opptatt.. Likte tanken på et merke i krom. Det vil jeg i såfall å kjøpe noen av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Dazed, Hvordan vil du få til BMW-logoen fra en skåret ensfarget folie?Må vel lages som helt vanlig klistremerke med bakgrunn det der... evt. bokstavene utskåret i folie og BMW-merkene som vanlige klistremerker. der jeg bestiller fra lager de logoenen og så skriften og setter det sammen til ett merke med folie. blir veldig bra synest jeg vertfall. jeg har laget noen skiltplater til bilen min, så det er jo i grunnen like greit att det bare blir laget merker som passer så skaffer folk sorte plater selv vist det blir for kostbart og få laget dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 ingen andre en meg som syns at navnet "bimmers" høres litt lite flatterende ut ? grenser til å bli vulgært nesten tror det er det eneste jeg ikke liker med dette forumet... navnet.. (ellers er forumet jo helt topp!) Vi hadde dette oppe for lenge siden, da sidene het BMWGuiden.no. Mange klaga, men ingen hadde noen bedre forslag enn bimmers.no. Navnet skal være kort, fengende og enkelt å huske, uten å inneholde bokstavene 'BMW'. Dette var det beste alternativet, og jeg bytter ikke navn på sidene en gang til. Synes det er fengende jeg. Dessuten er ikke navnet av betydning når folk kjenner til sidene - det er hva de forbinder med navnet som betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ingen andre en meg som syns at navnet "bimmers" høres litt lite flatterende ut ? grenser til å bli vulgært nesten (ellers er forumet jo helt topp!) han er faktisk inne på noe der.er ikke alle utenforstående som vet hva en "bimmer" er for noe,kansje en laserpistol eller noe. derfor hadde det hvert kult med en BMW logo,men hvist det blir vanskelig så er det ikk så mye å gjøre.men syntes det er et kjempebra initiativ at du lager klistremerker gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 hva med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 hva med dette? Enig, bare bytt ut car med BMW! Får du til denne skal jeg ha noen eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 han er faktisk inne på noe der.er ikke alle utenforstående som vet hva en "bimmer" er for noe,kansje en laserpistol eller noe. derfor hadde det hvert kult med en BMW logo,men hvist det blir vanskelig så er det ikk så mye å gjøre.men syntes det er et kjempebra initiativ at du lager klistremerker gunnar! Saken er jo den at BMW ikke lar nettsider bruke BMW i navnet sitt. Så dere kan jo prøve å tenke dere om etter noe som relateres til BMW, er kort, fengende og lett å huske.. dere ser jo hva "BMWPower.nu" endte opp med - altså autopower.se. Folk som ikke kjenner til sidene fra før har jo _null_ anelse om at det er BMW det er snakk om, mens de fleste bilinteresserte vet at bimmer handler om BMW.. Uansett er det en ikke-diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Når det gjelder merket ditt ChrZZ, så er det allerede sendt. Ville nesten trodd du hadde fått det, hvis ikke kommer det nok i morgen. og ja, de kom idag Blir montert på så fort som mulig nederst i midten i bakruten, har jeg bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå