Gunnar Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Nå håper jeg det blir handlet en del merker, ellers blir jeg stuck med merker for en del tusenlapper... Når det gjelder disse merkene som blir nevnt rett over her tror jeg det er bedre om vi kjører noen fellesbestillinger. Alle merkene er dyre i lite opplag, og jeg vil ikke bestille inn slike merker for et par tusenlapper uten at jeg VET jeg blir kvitt de. Hvilke farger foretrekker dere på teksten på skiltplatene? Hvit eller sølvgrå? Hvit er vel det vanligste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg ville gjerne hatt hvit om det kommer et par bimmers.no skiltplater. Har du funnet noen som skal lage skiltplatene? Hva skal du ha for 2 stk - mener å huske at på vårmønstringen på Tryvann ble det solgt et par for 100 kroner eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Har ikke fått priser på skiltplater enda. Det er riktig at BMWCCN sine koster 100,- for et par, men bestiller du fra bmwccn.no koster de 286,-... Problemet i forhold til priser er at ALT blir billigere jo høyere antall det blir. Desverre er det litt begrensa hvor mange jeg kan satse på uten forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg bestiller gjerne opp 2 nye bimmers.no klistremerker (i lik str. som i fjord) til å ha på innsiden av ruta. Gikk litt fort i svinga med isskrapa i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Når det gjelder merket ditt ChrZZ, så er det allerede sendt. Ville nesten trodd du hadde fått det, hvis ikke kommer det nok i morgen. og ja, de kom idag Blir montert på så fort som mulig nederst i midten i bakruten, har jeg bestemt. Og da var dem "oppe" Siden jeg har sedan, så syntes jeg (etter tips fra hagenisse), at merket passer best der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Desverre er det litt begrensa hvor mange jeg kan satse på uten forhåndsbestillinger. Du kan jo for eksempel lage ei bestillingsliste der alle som skal ha skiltplater melder sin interrese. Må vel nødvendigsvis kanskje ha ei binende "påmelding". Vet ikke jeg, men bare et forslag fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 hva med noen toppstriper ? eller er det helt uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det var et usedvanlig uklart bilde til deg å være, ChrZZ.. K Landre, absolutt en mulighet, men da må det være med et visst prisforbehold. Venter priser i morgen, så får vi se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Jepp, får vente å se da gitt. Men selv om jeg ikke har bil så blir det nok lagt inn bestilling fra min side når det eventuelt kommer, klistremerker blir det i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Det var et usedvanlig uklart bilde til deg å være, ChrZZ.. Hæhæ. joa... regn + dyrt speilrefleks = no no Da ofrer jeg heller mobilen for noen kjappe knips Men jeg kan da sikkert komme sterkere tilbake med bedre bilder når været blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 skal du på treffet på hamar gunnar? kan da ta med merker dit, sikkert muligheter får å få solgt en del merker der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Ikke for å stjele ideen til HenrikE30+, men "BMW - Faster Than Schnell" hadde ikke vært dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 skal du på treffet på hamar gunnar? kan da ta med merker dit, sikkert muligheter får å få solgt en del merker der! Jeg er ikke sikker enda, men hvis ikke får vi nok ordnet noe med klistremerker hvis ikke. Håper jeg har de før måneden er omme, så det bør være tid nok. Ikke for å stjele ideen til HenrikE30+, men "BMW - Faster Than Schnell" hadde ikke vært dumt... Schneller than Fast hadde vel vært bedre?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Har vært borte på jobb en stund... er det en egen tråd her for bestilling av klistremerker eller er det PM til gunnar som gjelder? Må ha 2 speilvendte og 3 normale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Bestilling av klistremerker foregår normalt via "Klistremerker" oppe til venstre, under Diverse, men det er altså tomt så det er ikke mulig å bestille derfra lenger. Skal legge ut nytt bestillingsskjema for det nye opplaget snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå