Stonescream Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Hei, Jeg enda opp med å skifte mekanismen. Problemene jeg hadde var at 1. Det var vanskelig å komme til så mye tid brukt til lirking og banning. 2. De 2 store mutterene som holdt mekanismen var rusta fast, så enda opp med å kutte faenskapen med vinkelsliper. Problemet var at de var bare 2-3 mm høye så runda av grepet på de veldig fort selv med fastnøkler i ret størrelse. 3. Originalt var der 2 runde pakninger på denne delen, men uansett hva jeg gjorde var det bare mulig å få en pakning på når jeg skulle sette sammen de nye delene så jeg har litt mer during fra vindusviskerene nå enn før. 4. Nevnte jeg at det var vanskelig å komme til? Det er mulig å legge noen skiver mellom panserfestet og panseret og heve dette opp noen mm så kanskje det er nok for at du har mindre problem enn nå? Det kan hende du fikser mye ved bare å skifte det staget som går fra motoren og mot høgre og bort på neste ledd til mekanismen. Koster en 80-90 kroner på gs tror jeg.
Gjest Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 hmmm, får se på det, er jo faktisk så trangt å komme til nedi der at eg har egentlig slått meg til ro med lyd og dårlig virkning Men kan jo være verd å prøve, prisen var jo ikkje galen, men med så mykje knot eg ser for meg det blir å skifte så lurer eg på å få et verksted til å ta det... har jo tålmodihet som ein unge eg... Er det like trangt nedi der samme hvilken motor ein har??
325i Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 har samme problem med min e34, hadde hvert fint om noen hadde tatt seg tid til å skrevet en DIY på dette problemet da det virker som mange sliter med dette..
metalheart Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hadde samme problemet på e34 her for noen måneder siden,gikk inn på www.finndel.no fant en komplett strøken mekanisme med stak og alt,fikk tilsendt i posten for 500 kr.ble 100% etterpå.prøv der
S. Gunstad Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 "Slit" med samme problemet selv ... Har mekanisme liggende, men så var det det å faktisk bytte den da .... -TRANGT!
metalheart Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Går fint og få til det,er litt trangt ja,men du må bare bøye litt i den plata over torpedoen,så går det greit,jeg hadde aldri vært borti det der før,men brukte 1,5 time på hele operasjonen,så det er ikke verre..
S. Gunstad Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Ok, løsna du ikke hele plata? Var noen skruer som festa den som satt på umenneskelige plasser ... Hva gjore du med den saken (Varmeapparatbryter?) med tre vannrør inn i? Var i veien den også.
metalheart Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 nei,jeg løsnet ikke plata,jeg fikk en kammerat til og ta tak å press den litt opp,så gikk det å lirke den inn.hmm,kan ikke huske at jeg rørte noen bryter med slanger på jeg,så tror ikke du skal tenke på det
Ollie Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Eg sliter med det samme på min 540I E34 no. Men ser det ikkje ut som om at det er bare bare å bøye plater. Trangt som fy her, noen som har vært borti denne modellen? Mvh Ole-Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå