Gå til innhold

Beste bilvalg av de 2 her?

Mikaelft
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du ikke stikke deg ut litt da?? :P Johannes H har jo likedan chrom felger...kjøp deg en enkel og orginal bil så kan du få hjelp av meg med å lage den skikkelig pen og spesiell,da blir det din bil..ikke en du har kjøpt sånn noen andre vil ha den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den første likte jeg ikke i det hele tatt. Stygg farge utvendig, stygg farge innvendig, stygge felger.

Den andre var fin.

Men må advare om at 318 cab er en slapp affære. Bilen veier betydelig mer enn en vanlig 318 sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke stikke deg ut litt da?? :P Johannes H har jo likedan chrom felger...kjøp deg en enkel og orginal bil så kan du få hjelp av meg med å lage den skikkelig pen og spesiell,da blir det din bil..ikke en du har kjøpt sånn noen andre vil ha den :wink:

Hehe, ja sant det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første likte jeg ikke i det hele tatt. Stygg farge utvendig, stygg farge innvendig, stygge felger.

Den andre var fin.

Men må advare om at 318 cab er en slapp affære. Bilen veier betydelig mer enn en vanlig 318 sedan.

Skal jeg kjøre fort så kjøper jeg mc;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt hatt den svarte. penere med svart interiør, og kromfelger ser så utrolig jalla ut:P Men en 4er i en BMW cab er vel skikkelig nedtur vel. Hadde selv en 1994 320 cab. Finnes ikke noe herligere enn å sitte i en cab med taket av å høre turtallet i en BMW 6er ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh..enig med deg :wink: Men den første var da mye penere enn den andre..bare å skifte felger det!

Men bra noen forsvarer 318 :D selv om de mangler det "lille ekstra"...

Ingenting slår vel en sint 6`r..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.lurer på hva som er så "jalla" med første bilen?? Det forstår ikkje eg vertfall..er det det at den har 20" felger? Den har jo en kjempefin farge og hvorfor ha svart interiør som alle andre har?

Den er en del senket, men syns det passet den kjempefint..og stylingen er jo tilogmed ORGINAL :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff chromefelger på BMW er klart nei! Men du kan jo alltids selge de... M3 understellet trekker jo ganske mye opp da, men ville hørt om det var komplett eller bare demperne fks...

Ellers så var jo den sorte sinnsykt pen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke noe mere en 318i i en cab..skal jo bare cruise rundt :D skal du ha noe som går litt må du opp i 323 og oppover..fleste nye biler kommer jo med minimum 136hk virker det som.å biligere forsikring å bensin forbruk...trenger ikke 6 lyden :) skal jo ha musikk å litt grom lyd i potta 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...