Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer ja! Ser ryddig og pen ut denne. Var tøft med svart "all over". Original motor? Understell?

Skrevet

Gratulerer med en veldig fin E30 M3! Felgene passet veldig bra på bilen din! Hvilken dimensjon er det på dekk og felg?

Svarte nyrer og lyktelistene er noe jeg ikke har sansen for, men det er en smaksak.. :D

Skrevet
Gratulerer med en veldig fin E30 M3! Felgene passet veldig bra på bilen din! Hvilken dimensjon er det på dekk og felg?

Svarte nyrer og lyktelistene er noe jeg ikke har sansen for, men det er en smaksak..

Takk for det :wink:

8x5 forran med 215-40-18 og 9x5 bak med 255-35-18

Dritfet! Helt rå

Sort E30 M3 er en ultimat drømmebil, liker alt sort selv, dritkult.

Mye ga du for bare bilen a? Nysgjerrig...

Takk for det Espen.

Ferdig på norske skilter kommer bilen på 155000, og da har jeg gitt den norske stat 38000 av dem :wink:

Gratulerer ja! Ser ryddig og pen ut denne. Var tøft med svart "all over". Original motor? Understell?

Takker;)

Ja motoren original, og jeg tror også jeg vil holde den original. Er ikke mange av disse bilene som går med originalmotor lenger, ihvertfall ikke her til lands :wink: Understellet er nok byttet, er ikke helt sikker på hva som står der, men det blir byttet til vinteren med justerbart.

Skrevet
Meget pen M3 heilt etter min smak

Har en svart M3 selv som jeg holder på å sette en s62 motor nedi

Originalbil eller? Har vurdert motorbytte selv, men s14 motoren er en kjempemotor spør du meg, dessuten har den bare gått 85000 så den har vel noen km igjen :wink:

Satan å pen bil! Og selvfølgelig kommer den hit til Grenlands området... Det KRYR av BMW her nå! Missunnelig ja!!

Takk for det:)

Hehe, ja det begynner å bli mye bmw i grenland, men er ikke det bare bra da? :wink:

Skrevet

Nå som jeg importe bil fra Sverige, solgt bmw en ble en saab 9-5 :) det var ca. 3 mnd ventetid på å få skilter, så tok jeg Drop IN! gikk og hentet skiltene på samme dagen...prøv å se om det er noe sånnt i nærheten av der du bor, jeg er fra østfold tok det i Drøbak (Akershus)

Skrevet

Originalbil eller? Har vurdert motorbytte selv, men s14 motoren er en kjempemotor spør du meg, dessuten har den bare gått 85000 så den har vel noen km igjen :wink:

Satan å pen bil! Og selvfølgelig kommer den hit til Grenlands området... Det KRYR av BMW her nå! Missunnelig ja!!

Hehe, ja det begynner å bli mye bmw i grenland, men er ikke det bare bra da? :wink:

S14 moren er en sterk motor so den er de nok mange km igjen på (ps:knapt innkjørt) :lol:

Min er sjøtet :roll: så jeg anser ikkje den som en orginal M3.Skall prøve å få legge inn bilder av bilen min.Må bare overtale cigarette til å hjelpe meg me å legge inn bilder :wink:

Skrevet

S14 moren er en sterk motor so den er de nok mange km igjen på (ps:knapt innkjørt) :lol:

Min er sjøtet :roll: så jeg anser ikkje den som en orginal M3.Skall prøve å få legge inn bilder av bilen min.Må bare overtale cigarette til å hjelpe meg me å legge inn bilder :wink:

Ok, litt lettere å overtale seg selv til å bytte motor da;) Må få lagt ut noen bilder da, blir knall :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...