Hylland Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Kva understell er det som sitter på disse bilene? Er det noe somheter alpinaunderstell`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 http://www.m5board.com/alpina/e34b10bi.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Alpina er rått! men hva koster det å forsikre noe sånnt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Alpina er rått! men hva koster det å forsikre noe sånnt da? Spørr Trotto han har en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg så på den på vårmønstringen, og den bilen er utrolig velholdt!! Fikk også prøvesitte den! oki..du fikk vel prøve den? Nei, siden jeg ikke var seriøst int i bilen, så spurte jeg ikke om det, men er du seriøst int i en B10, så kan jeg anbefale den. Sjelden strøken bil!! Han snakket om at han ikke solgte den for under 300`. Da beholdte han den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Nydelege biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg så på den på vårmønstringen, og den bilen er utrolig velholdt!! Fikk også prøvesitte den! oki..du fikk vel prøve den? Nei, siden jeg ikke var seriøst int i bilen, så spurte jeg ikke om det, men er du seriøst int i en B10, så kan jeg anbefale den. Sjelden strøken bil!! Han snakket om at han ikke solgte den for under 300`. Da beholdte han den heller. ka slags person som eigde den da?ung eller gamel??er seriøst ut etter alpina B10.dem bilan er berre rå.de bmw kan det er å lage biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 ka slags person som eigde den da?ung eller gamel??er seriøst ut etter alpina B10.dem bilan er berre rå.de bmw kan det er å lage biler Han var godt voksen og veldig seriøs. Han hadde akkurat kjøpt en E39 M5 og hadde derfor ikke behov for å ha denne lenger. Hadde forøvrig også en E39 540 også som bruksbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 ka slags person som eigde den da?ung eller gamel??er seriøst ut etter alpina B10.dem bilan er berre rå.de bmw kan det er å lage biler Han var godt voksen og veldig seriøs. Han hadde akkurat kjøpt en E39 M5 og hadde derfor ikke behov for å ha denne lenger. Hadde forøvrig også en E39 540 også som bruksbil.. ein me masse penger det da må ta å ringe å sjekke meir men ein som kaller seg "trotto" her på bimmers hat og ei alpina som han ikke har solgt,som eg forstår så har den vert måndens bil her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Koed sa at de ville ha 35,000 for 19" Alpina classic (2010) utgaven. Kjøpte selv en BMW Alpina D3 biturbo, prisen var ikke så gale, 580,000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 skjønner ikke hvorfor du bytta ut en 4-sylindret diesel med en 4-sylindret diesel, twinscroll eller enkel turbo... samme ytelse, samme lyd, 300.000 forskjell :S for 580.000 finner du en 335i liksom.. en chip så har du 370 turbohester og 0-100 på 4.6 sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 skjønner ikke hvorfor du bytta ut en 4-sylindret diesel med en 4-sylindret diesel, twinscroll eller enkel turbo... samme ytelse, samme lyd, 300.000 forskjell :Sfor 580.000 finner du en 335i liksom.. en chip så har du 370 turbohester og 0-100 på 4.6 sekunder... Synes jeg gjorde et bra kjøp, det er jo tross alt en Alpina.218 hk holdere mere nok for meg,370 blir litt overdrevet på norskeveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå