*MrB* Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Ser at GS har kampanje ut mai på masse snop. Lurte på å investere i noen senkefjærer som gir moderat senking. Og da er det to alternativer: 1) Apex 35mm til 1290,- 2) Eibach ??mm til 2950,- Hvor mye senker Eibachfjærene? Og ut fra prisforskjellen bør de jo være dobbelt så bra som Apex. Er de verdt merprisen? Noen som har det ene eller andre på bilen sin og har kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Eibach er noe av det beste du kan kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Vet at Eibach er veldig bra, men er Apex dårlig? Denne bilen kommer nok aldri til å sette sine hjul på en bane og trenger sånn sett ikke det feiteste. Men jeg heller likevel mot Eibach i utgangspunktet. Må bare vite hvor mye de senker. Får høre med de i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 For meg hadde valget vært veldig enkelt; Eibach. Om det er dobbelt så bra vet jeg ikke, men det er garantert verdt 1000,- mer enn Apex! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 For meg hadde valget vært veldig enkelt; Eibach.Om det er dobbelt så bra vet jeg ikke, men det er garantert verdt 1000,- mer enn Apex! Helt enig, kunne ikkje sagt det bedre sjølv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Enig der. Einbach eller H&R! Bytt til bilstein sprint dempere i samme slengen. Apex havner vel på linje med Jamex.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Tror det blir Eibach. Hvis Apex er på nivå med Jamex får det bare være. Mener å ha hørt om Jamexfjærer som knekker. Bilen får ikke nye dempere før de som er på nå ryker. Hadde Bilstein sprint på den gamle E34'en min og det funket veldig bra. Så jeg vet hvilke dempere jeg skal ha når den dagen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Har H&R/Bilstein sprint på min e34, og kan godt skrive under på at det fungerer utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå