Mr.Plow Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Denne var fin. Passe senking, clean look, bra. Blinklysene foran kan du jo bare bytte, som sagt. Denne bilen kler shadowline meget bra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 takk Håper på å tone rutene snartnå .Så blir den enda mer sort men koster litt. Har hørt at pris på toning helt frem ligger på rundt 5 tusen.... Noen som vet om dette er hva det normalt koster? Eller er d dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Ser du har Sebring bakpotte (fra GS?) Hva slags dim har du på enderørene? Er det 2 X 75mm eller 2 x 90mm? Forresten, pen bil. Med unntak av nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ser du har Sebring bakpotte (fra GS?) Hva slags dim har du på enderørene? Er det 2 X 75mm eller 2 x 90mm?Forresten, pen bil. Med unntak av nyrene. takk. Har 2x90mm fra GS ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Pen Bil Er det stor forskjell i lyd med den potta? Var disse bildene etter senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Pen Bil Er det stor forskjell i lyd med den potta? Var disse bildene etter senking? Er meget fornøyd med lyden i bilen nå!! Den bråker ikke for mye på rolig kjøring, men blir meget bra når du drar den utpå gira. Har også luftfilter, så er med på å piffe opp lyden litt Bildet ble tatt få timer etter senking. Derfor har ikke bilen seget helt ned enda. Men etter noen dager på veien ble d bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Pen bil altså! likte bakrutespoileren din, hmm må kanskje ha meg en slik ..hvilken type er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Pen bil altså! likte bakrutespoileren din, hmm må kanskje ha meg en slik ..hvilken type er det du har? Thanks Bakrutespoileren er av merke Rieger. Og kjøpt på GS..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 fin bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Du sier at den har seget mer nå. Kan du ikke ta noen flere bilder slik at vi får sett det "endelige" resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 skal prøve på d ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 javel... du vett jo igrunnen ka eg synes om bilen!! Mangle bare angel eyes og m-fronten på an nå + litt små stasj så blir det bra! Tror sje eg har sotte på itte du senka bak! Det må me få t ein dag.. Eg spandere baconpølsa! Ka seie du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Fin Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerstad Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Pen bil, etter min mening er E-46 bmw's fineste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ptrz1 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Fiiin bil ja:) er felgene kjøpt på gs også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå