Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg er egentlig litt enig med det, bmwE9... (bombe)

Noen skikkelige BMW-felger er heller ikke dumt... uten at jeg har den brosjyren nu kan jeg med sikkerhet si aat det er mange fine felger man kan få som er orginale BMW-felger... flere en mange tror...

de som er nysgjerrige på dette kan jo sende en mail og be om å få tilsendt fra BMW. Det var det jeg gjorde..

BMW har noen felger som heter "radial styling" som likner en del på Alpina-felgene... de er en god blanning mellom designet til de gammle og til de nye. De er veldig fine på E46...

ChromeRADIAL32.jpg

Skrevet
bmwE9 Skrevet: Ons Mai 24, 2006 15:34 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Alpina Classic felgene passer etter min mening ikke på E46 og E39... E30, E34 og E36 derimot er veldig fine med disse felgene. Det blir også helt feil å ha den moderne Alpina felgen (vist på bildet av Alpina B3 3,3) på E36...

Så du mener at den nyeste typen av Alpina felger (20 eiker, ref. B3) passer bedre enn den gamle typen til e46? Hva er egentlig forskjellen?

Skrevet
bmwE9 Skrevet: Ons Mai 24, 2006 15:34 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Alpina Classic felgene passer etter min mening ikke på E46 og E39... E30, E34 og E36 derimot er veldig fine med disse felgene. Det blir også helt feil å ha den moderne Alpina felgen (vist på bildet av Alpina B3 3,3) på E36...

Så du mener at den nyeste typen av Alpina felger (20 eiker, ref. B3) passer bedre enn den gamle typen til e46? Hva er egentlig forskjellen?

Det er faktisk flere typer, men hovedsaklig er det disse to typene man snakker om... se forøvrig Trotto´s link...:

"Gammel"

img_evolution4.jpg

"Ny"

img_evolution6.jpg

Skrevet

Ok! Da er ihvertfall det oppklart for all fremtid! Passer best med de nye altså.. Har sett på mange typer felger, men har alltid synes at Alpina er det aller peneste man kan få. Synes også de felgene som sitter originalt på bilen er veldig veldig pene også. Meninger om det?

Skrevet

Dette er en felg som passer UTMERKET på både E34, E36, E39 og E38 :) :)

Den passer på E34, E36 og E38, men ikke på E39... :wink:

Skrevet

Dette er en felg som passer UTMERKET på både E34, E36, E39 og E38 :) :)

Den passer på E34, E36 og E38, men ikke på E39... :wink:

Uenig! =) På E39 touring er dette en nydelig felg :)

Skrevet
Jepp! Men ettersom jeg da har e46 så passer vel da den nye typen bedre..

Trotto: Den prisen du fant, er det for den nye typen Alpina?

:? Har jeg referert til en pris?

Rikgtinok har jeg Alzheimer Light og har en tendens til å glemme, så oppdater meg gjerne. :oops:

Med fare for å få ris for å reklamere for et annet forum, kan jo http://www.autopower.se sin "Powerbørsen" være et lurt sted for å finne seg rimeligere Alpina originals.

Å ja, de felgene du har er pene på bilen de også.

Skrevet

Beklager Trotto.. Det var T.A.S som fant pris.. Er nok jeg som har Alzheimer her.. :)

Fått tilbud på 18" kopifelger av den nye typen alpina idag. Er jo helt like jo! 20 eiker og alt. 11000,- med dekk. Ikke verst det gitt.. Med Alpina deksel og alt!

Lurer også fælt på å senke litt.. Men vet ikke hvor mye. Skal ikke miste noe kjørekomfort eller bli blodsenket. Forslag til hvor mye og eventuelt hvilken type senkefjærer jeg skal kjøpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...