Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om min e46 hadde blitt fin med Alpina felger og kanskje litt senk!? Noen som har noen meninger? Kanskje til og med noen photoshop konger som kunne slenge på noen 18" Alpina felger til og med!?

BMW1.jpg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for den Steffan C :) er ikke mye og skryte av det nederste bildet da jeg ikke fannt donorbilde i rett vinkel, men man får jo et visst intrykk.

Alpina felger blir jo bra på nesten vilken som helst bmw. Vurderer å kjøpe alpina kopi felger til min e36 selv.

Skrevet

Hei,

De første Alpina Classic felgene som er satt på bilen din er ikke 18" tommere. Det er 19" han har satt på og så gjort de til en størrelse på 18".

19" Alpina Classic

18" Alpina Classic

Iht. Vesttuning koster 18" Alpina Classic med 235/40 R 18 og 265/35 R 18 Michelin kr 28 000 inkl. mva.

19" Alpina Classic med 245/35 R 19 og 275/30 R 19 Mchelin koster 35 000 inkl. mva hos Vesttuning og 45 000 inkl. mva. hos BMW

Skrevet

Ok! 28000 kr med dekk var da ikke avskrekkende ihvertfall! Får vel igjen noe for de gamle felgene også. Vurderer å selge vinterfelgene og bruke disse som sitter på nå på vinter. Får se hvor mye det er mulig å få igjen for henholdsvis sommer og vinter felgene.. Takk!

Skrevet
Hei,

De første Alpina Classic felgene som er satt på bilen din er ikke 18" tommere. Det er 19" han har satt på og så gjort de til en størrelse på 18".

19" Alpina Classic

18" Alpina Classic

Wow! Hvordan ser du det at de er 19"? De kom jo i 18" også....men egentlig ser det ut som det er 21-tommere han har kopiert inn, p.g.a. den lille navdiameteren.

Forskjellen mellom de er at de som T.A.S refererer til som 19-tommere er av nyere design, ca. fra 1998. Mens de andre kom rundt 1988.

Skrevet

Alpina Classic felgene passer etter min mening ikke på E46 og E39... E30, E34 og E36 derimot er veldig fine med disse felgene. Det blir også helt feil å ha den moderne Alpina felgen (vist på bildet av Alpina B3 3,3) på E36... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...