Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Prisen var for den nye typen Alpina-felger ja.

Beklager, men jeg var ikke klar over at det var kommet en ny type Alpina-felg. Lønner seg å sjekke før man skriver og man tror man er sikker....

Har hørt gode rykter om H&R fjærene. Disse skal visst være meget brae også. Sjekk med BS bildeler om hva de kan skaffe, www.bsbildeler.no

Hvor fikk du tilbud om disse replica felgene for 11 000. Kunne godt tenkt meg 18" Alpina som vinterhjul..

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

18" på vinter blir rått på 520 din. Digger E60, fanden meg den fineste fronten jeg noen gang har sett! Helt rå hele bilen. Tilbudet fikk jeg på dekk og felg på Gjøvik. Har noen Alpina utstilt der nå. Fikk enda mer lyst på de når jeg så de der.. Men da må jeg få solgt noen felger først tror jeg. Ikke så lyst til å selge de felgene som er på bilen nå, ettersom de var med bilen da den var ny. Også har jo dekkene på de felgene gått 1 sesong til sammen nå da så.. Får se.. Skal sjekke H&R. Takk for tipset..

Skrevet

har bilstein dempere og h&r fjører på min e36 og er meget fornøyd med de. anbefales.

kjøpt hos auto-trio. der får du rabatt visst du er medlem i bmwccn også

Skrevet

Heter Dekk og Felg AS (DekkPartner Gjøvik) ja. Holder til på det nye industrifeltet på kallerud. Adresse Kallerudsvingen 6, 2816 gjøvik.

Tlf. 61 13 27 38. Har et nytt stort kjempebra bygg der.

Skrevet

Angående senking så er det mange som senker mere foran enn bak eller omvendt. Hvorfor det? Hva er penest av forskjell bak og foran eller lik senking, og hvor mye synes dere jeg burde senke?

Skrevet

Senk den 60/40 med 18".. Da blir den fin :)

Lønner seg å senke den mer forran enn bak for den er høyere forran enn bak originalt.

Skrevet

Ok! Er det ikke mye med 60/40? Det er jo sportspakke på den. Er den lavere enn normalt i utgangspunktet da? Kan jeg bruke de originale demperne når jeg senker så mye?

Skrevet

Har sett litt på bilen nå og den er faktisk høyere foran enn bak ja! :roll:

Kommer nok til å satse på 40 mm foran og 30 mm bak tror jeg. Det tror jeg blir pent. Vanskelig å skifte på e46 sedan? Har skiftet på Jetta en gang og det var da greit nok men.. Må vel da sikkert ha fjærklemme og slik.. Tips!?

Skrevet

sikkert litt OT men har er iallefall hvordan det ser ut med replica 17" med orginal senking fra mtech på en e36!..

Gamle er penest på de "gamle"

e46 er nok penere med nye typen=) det er da min mening:P

men som sagt slenger med ett bilde om hvordan det er på min

alpina2jm.jpg

alpina24ta.jpg

Skrevet

Vi har nok den samme meningen der cato320.. Synes det er fryktelig pent med Alpina altså. Fin bil du har der ja! Akkurat slik jeg synes de skal være. Enkelt og greit uten noe dilldall! Skal ha på 18" alpina jeg også, men vente til jeg skal skifte sommerdekk tenkte jeg. Har gått bare 1 sesong snart mine nå så får drøye den litt..

Skrevet
Vi har nok den samme meningen der cato320.. Synes det er fryktelig pent med Alpina altså. Fin bil du har der ja! Akkurat slik jeg synes de skal være. Enkelt og greit uten noe dilldall! Skal ha på 18" alpina jeg også, men vente til jeg skal skifte sommerdekk tenkte jeg. Har gått bare 1 sesong snart mine nå så får drøye den litt..

må nå bare takke for att du likte bilen:) litt som skal gjøres på den men:)..

men sorry for å dra inn min her:P hehe tenkte jeg skulle vise hvordan det var på den iallefall bare:)

men ja som sagt:) gå for 18" og gå for "nye", blir nok penest det etter min mening:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...