VillKapping Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 Ikke noe problem det! Tema her er jo Alpina felger så innlegget ditt er riktig plassert! Blir Alpina på meg også, men prosjektet denne sommeren blir nå først (i dag) å skifte reimhjul og viftereim, fikse den helsikes forbannede nav. skjermen min som ikke lyser når det er litt kaldt i lufta( ) og finne ut hvordan jeg kan skifte fjører selv. Den skjermen irriterer meg mest av alt.. Er noe dårlig kontakt der et sted tror jeg, for når jeg trykker på plasten rundt skjermen så lyser det.. jaja.. Må få lagt inn et tema der noen forklarer meg hvordan jeg skifter fjører etterhvert. Eller om jeg bare lar et verksted gjøre det og få en 4-hjulskontroll samtidig.. Må vel det for å få godkjent senkesettet så. Etter dette er gjort så skal Alpina felgene vurderes på nytt! Har jo fått enda mer dilla på de nå da så..
Orjan Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Alpina felger er aldri feil på en BMW Alpina B3 3.3 (E46) ble levert med både "ny" og "gammel" felg. "Gammel" type felg var på modellene frem til midten av 2001. Personlig synes jeg E46 er penest med det "nye" designet.
VillKapping Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Se her ja! Mørk bil med alpina er så fint!! De fineste felgene man kan få til BMW synes nå jeg ihvertfall! Sikkert mange som er uenige, men det er en klassisk look som aldri går ut på dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå