Gå til innhold

Bimmers.no med kun bilprat! Kjedelig!

Share

Anbefalte innlegg

Er innpå siden en del, men bruker en annet forum som forum nummer 1.

Hovedgrunnen er at på Bimmers.no får man kun lov til å diskutere bil og ingenting annet. Det blir man drittlei av, med en det lages trådene som ikke er relaterte til bil så stenges trådene. Latterlig spør du meg.

Et "off-topic" forum burde lages hvor man kan diskutere alt fra trening, fotball til damer og samfunnsproblemer.

På den måten blir forumet mer komplett, noe som det ikke er idag! Man blir dritt lei av å KUN lese bilstoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er et BMW forum da...

Skal man prate om alt mulig annet finnes det sikkert en haug andre forumer...

Da forstår du ikke poenget...alle andre store forum har en egen del hvor man kan diskutere om idiotiske politikere, big brother, damer, bøker alt mulig. Kjekt å se andre sider av folk en de samme svara hele tiden.

Det som går igjen her inne er jo lakkkoder, koed.dk, bytte motor, skader på bilen, selge bilen osv.

Man repeterer stort sett bare hele tiden...for å "piffe" opp litt må man kunne fikse en plass hvor man kan snakke om løst og fast som ikke har noe med bil å gjør....

Bare en idè som sagt for å gjøre forumet bedre om mer underholdene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja... vi er da noen som mener at det ville ha vært fint om det var litt løsere rammer i "Annet" forumet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja... vi er da noen som mener at det ville ha vært fint om det var litt løsere rammer i "Annet" forumet... :wink:

Rimelig sovjet stil på adminene som styrer der inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk vil ha det slik. Vil man diskutere politikk er det vel bedre å gjøre det på et forum med folk som interesserer seg for slikt og ikke på et forum for folk registrerte seg pga interessen for BMW..

Ellers blir det jo bare masse spam, og det har vi jo faktisk tulletråden til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok litt enig i att det kan bli litt stramt her.. MEN vi har en tulletråd. vi har PM. og vi har mIRC..

det heter jo faktisk www.BIMMERS.no ikke www.bimmers-ogettforumsommankanprateoma ... armedbmwerågjøre.no

jeg trives her. og det er en grunn til att jeg er så aktiv som jeg er her.

la nå www.bimmers.no forbli som det er. er det noe man mistrives med når det gjelder tråder og innlegg som ikke har med bmw å gjøre. så får man gjøre som du sier. finne seg ett anna forum. jeg mener, hvorfor ikke..

jeg har 2 store interesser.. musikk og bmw.

derfor bruker jeg vintagegiitar.no til å prate om gitar. og bimmers.no til bmwprat.

man kan ikke hele tida regne med å få i pose å sekk.. så istedenfor å irritere seg eller bry seg noe videre om det. så får man heller bare godta www.bimmers.no som det er. og heller finne seg andre forumer på internett som også appelerer til andre hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig sovjet stil på adminene som styrer der inne....

Nå må du slutte her da, dette er ett bmw forum. Helt enig med Gunnar og moderatorene når det gjelder reglene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk vil ha det slik. Vil man diskutere politikk er det vel bedre å gjøre det på et forum med folk som interesserer seg for slikt og ikke på et forum for folk registrerte seg pga interessen for BMW..

Ellers blir det jo bare masse spam, og det har vi jo faktisk tulletråden til...

Du intresserer deg altså kun for BMW, alt annet i livet bryr du deg fint lite om?

Klokt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...