Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Uansett, tåle kritikk eller ikke. Jeg tåler kritikk så lenge jeg delvis kan være enig. Men argumentene du gir er jo syltynne og bærer preg av at du prøver å være morsom og latterligjør noe.

kritikk er jo ikke ment til att du skal være enig i det hele tida. så nei, du tåler ikke kritikk

Men som sagt, jeg har et annet forum jeg er på, og titter bare innom bimmers.no av og til for å sjekke småting. Men uansett, om dere ikke vil forbedre forumet med en OT-del. Hvor man kan snakke litt uten å bli tøylet så jævelig så er det nada problema for meg.

hvis det er nada problema for deg. hvorfor i all verden tar du det opp da?!

Moderatoredit: Rolig gutter... uten å ta part oppfordrer jeg dere til å ta evt. personlige motsetninger et annet sted... diskusjonen er kreativ nok som den er... :wink:

Skrevet

Jeg liker forumet slik det er. Syns ikke at en slik OT del hadde passet inn her. Greit nok at det fins mye annet en bil som er morsomt å diskutere, men det kan man jo ta andre steder enn her. Hvis jeg en dag satte meg med pc'n som vanlig, skrev inn adressen "www.bimmers.no", og jeg fikk opp en diskusjon om politikk e.l, så hadde jeg følt at noe var helt feil.

Så jeg er helt uenig i at en slik del bør opprettes, og helt uenig med trådstarter i at det kan bli kjedlig med kun bil. Jeg har brukt denne siden hver dag veldig lenge nå, og den har aldri kjedet meg.

Skrevet
Men du har vell et forum klart for alt du intresserer deg for du

Jeg tror du skal ha rimelig sære interesser hvis du ikke finner et forum for det. :wink: Dessuten... "alle" andre forum har jo en off-topic del, holder ikke det? :roll:

Så er også "aktive" medlemmer latterlig lavt på dette forumet iforhold til hva det kunne vært også da. Altså man må prøve å forbedre :) Er foreksempel litt over 50 medlemmer pålogget her nå...150 hadde vert bra...100 ok...50 er lavt.

Blir jo lynsjet her når man kommer med tips til fobedringer....

klart att jeg kunne jo brukt www.bilformet.net sitt bmw forum. for på bilforumet er det jo maaaange flere brukere.

men, da snakker vi om kvalitet.

heller 50 stk som kan noe om bmw. enn 250 stk som kan å synse om bmw

Skrevet

Hvis man ikke finner noe av interesse på et forum, går man videre til neste. Ganske enkelt.

Blir nesten som å dra til Saudi Arabia å klage over at der er så få puber som serverer øl på fortauene.

Du må respekter de reglene som er, der du er, når du er gjest der.

Du er jo tross alt gjest på vertens betingelser.

Skrevet
Hvis man ikke finner noe av interesse på et forum, går man videre til neste. Ganske enkelt.

Blir nesten som å dra til Saudi Arabia å klage over at der er så få puber som serverer øl på fortauene.

Du må respekter de reglene som er, der du er, når du er gjest der.

Du er jo tross alt gjest på vertens betingelser.

HAHAHAHA, for en elendig sammenligning.

I rest my case....kjør på som før...her er ingen forbedringer eller forslag ønsket....:D

Skrevet

PerEklund; Hvorfor starter ikke du et eget forum som du kan kalle for OT eller Of Topic Forumet. Der kan alle diskutere akkurat det de vil også kan du være bossen der og slette alle innlegg som blir for prat om samme ting for lenge for da blir det alt for ensformig...

Slutt og klag på andres forum.. Hvis ikke du liker deg på Bimmers så er det ingen som tvinger deg til og være her...

Skrevet

synes bimmers skal være bimmers...eneste grunnen til at jeg bruker dette forumet er jo nettopp fordi det diskuteres det jeg er ute etter..nemlig bmw relatert informasjon...skjønner og respekterer at folk vil diskutere og prate løst og fast om alt mulig rart innimellom..men dette burde taes i ett annet fora...dette er ikke rette plassen for det. bruk bimmers til det det er ment for...:)

Skrevet
PerEklund; Hvorfor starter ikke du et eget forum som du kan kalle for OT eller Of Topic Forumet. Der kan alle diskutere akkurat det de vil også kan du være bossen der og slette alle innlegg som blir for prat om samme ting for lenge for da blir det alt for ensformig...

Slutt og klag på andres forum.. Hvis ikke du liker deg på Bimmers så er det ingen som tvinger deg til og være her...

Herregud...er det å klage å foreslå forbedringer?

Skikkelig bra fjortiss agrument "lag eg sjøl da"....:D

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk vil ha det slik. Vil man diskutere politikk er det vel bedre å gjøre det på et forum med folk som interesserer seg for slikt og ikke på et forum for folk registrerte seg pga interessen for BMW..

Ellers blir det jo bare masse spam, og det har vi jo faktisk tulletråden til...

Du intresserer deg altså kun for BMW, alt annet i livet bryr du deg fint lite om?

Klokt innlegg.

hmmm,hvor mange ganger har folk sagt dt? dette er et forum for BMW.

OT er mer enn bra nok. Nå mener jeg ikke å være 100% seriøs hele tia,men jeg er her for å diskutere BMW og dele bilinteressen min med andre.

Skrevet

PerEklund og teck: Så avslutter vi denne lille motsetningen... altså ikke flere personlige innlegg mellom dere to... evt. slettes disse innleggene hurtig og enkelt. Dere er herved advart for annen gang...og dere andre blander dere ikke... [-X

Skrevet
PerEklund og teck: Så avslutter vi denne lille motsetningen... altså ikke flere personlige innlegg mellom dere to... evt. slettes disse innleggene hurtig og enkelt. Dere er herved advart for annen gang... [-X

Hva i allverden?

Jeg har ikke tatt meg nær av noe av det han har skrevet i det hele tatt. Helt ok at han skriver det han skriver. Og regner med han ikke synes det jeg skriver er sjikanerende heller.

Tror dere moderatorer må ned fra den høye hesten deres og bli litt mer tollerante. For det du skrev der var jo helt bak mål.

Skrevet
Funker veldig bra slik det er nå... kan skrive tull i tulletråden ( selv om jeg syns den kunne hete noe annet)

det er jo et BMW forum, og da er det BMW og bil i BMW-sammenheng som skal diskuteres... dum diskusjon egentlig ...

Forumet er etter min mening meget bra slik det er i dag, men jeg kunne faktisk godt tenke meg å lese litt om hva BMW interesserte ellers interesserer seg for... og det behøver ikke nødvendigvis kun bare være damer, "drekka", gatebil, kjøre for fort etc... :wink: ... Jeg tror rimelig mange her inne har andre felles interesser uten å vite om det... som f.eks jobb/fag, økonomi, fly, u-båter... eller andre indirekte eller direkte relasjoner til BMW.

:

jeg er helt sikker på at mange har felles interesser, og siden vi som er litt faste skribenter her inne begynner å kjenne hverandre littebitt er det jo ikke så enklet som å gå til et annet forum.

Tulletråden er en grei nødløsning, og der kan man jo skrive litt som man vil...

Skrevet

Liker du ikke forumet, går du bare videre.

Respekter at dette er et BMW forum.

Hvis du ikke skjønner sammeligningen skal jeg forklare den sakte for deg.

I Suadi Arabia er det ikke lovt til å servere alkohol, derfor ingen puber og du som gjest må bare forholde deg til de reglene.

Her inne diskuteres det BMW og heldigvis ikke masse annet svada. Til det finnes det hauevis med andre forum. Disse reglene må du forholde deg til.

Slutt å syt å gå videre hvis du ikke repekterer moderatorene her inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...