Gå til innhold

Bimmers.no med kun bilprat! Kjedelig!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva i allverden?

Jeg har ikke tatt meg nær av noe av det han har skrevet i det hele tatt. Helt ok at han skriver det han skriver. Og regner med han ikke synes det jeg skriver er sjikanerende heller.

Tror dere moderatorer må ned fra den høye hesten deres og bli litt mer tollerante. For det du skrev der var jo helt bak mål.

Nei; faktisk ikke... jeg tror du må lese min første moderatoredit en gang til... :roll:... Jeg (... altså i rollen som moderator) er ikke interessert i hva du mener for og/eller imot teck, men derimot at dere stopper innleggene frem og tilbake dere to imellom. Diskusjonen handler om hva vi hver især ønsker å diskutere... og ikke om hva du og/eller teck mener er et fjortisargument eller ikke. Back to topic... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis alt de, eller f eks per eklund sier er irrelevant eller ot, så hvorfor ikke bare stenge tråden. Det blir tydeligvis ingen endring her med tanke tanke på per eklunds forslag så jeg ser hvertfall ingen grunn til at flere skal argumenter mot han nå. Poengløst liksom.

Du blir nedstemt, innse det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis alt de, eller f eks per eklund sier er irrelevant eller ot, så hvorfor ikke bare stenge tråden. Det blir tydeligvis ingen endring her med tanke tanke på per eklunds forslag så jeg ser hvertfall ingen grunn til at flere skal argumenter mot han nå. Poengløst liksom.

Du blir nedstemt, innse det ;)

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du mener, men det er (for meg personlig og/eller som moderator) absolut ikke irrelevant hva PerEklund og/eller teck mener i forhold til hva vi skal diskutere her inne. Jeg er imidlertid både som privatperson og som moderator fint lite interessert i hva PerEklund og/eller teck mener om hverandre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest forumet er helt topp slik det er!! Trenger ikke useriøse "medlemmer" som kun er her får å diskutere politikk,damer og fotball... da blir det bare masse tullesvar inne på de andre trådene også! Dette er Bimmers.no og jeg liker at det KUN er får bmw inntereserte! Det finnes tusen andre forum som en kan snakke om andre ting som ikke har med bil å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okej.. sånn sett ja. misforstod kanskje litt. men det med denne tråden da, at det er poengløst. Er du ikke enig?

Som nevnt litt tidligere i tråden... nei, men det er avgjørende at vi holder oss til topic´en... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dersom en vil diskutere BMW kan en diskutere dette her inne.

Vil en diskutere andre ting kan en gå til andre forum. Det er jo slik at en da vet at her diskuteres BMW og ingenting annet.

Enkle regler å forholde seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes er rart med dette forumet med sine "strenge" regler er at folk har jo verdens lengste signaturer..

6-10 linjer er jo hverdags, med oppramsing av biler som er eid for 10 år siden...

er til og med noen som har bilder i signaturen.. det gjør det bare rotete...

hehe. mye klaging...

tråden ble ivertfall fort populær 4 sider alerede etter ikke mange timene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som bmwE9 sier så hadde det ikke vært dumt å hadd en litt løsere "annet" kategori enn den er i dag. Men faren for at det flyter over er jo stor, og blir større og større jo fler medlemmer det blir.

Kanskje en egen off-off topic kategori, f.eks "Sofakroken" :lol: hadde gjort seg. Men som sagt over kan det jo bli i overkant med tulleposter og mye arbeid for moderatorer, så slik jeg har forstått det, er dette også grunnen til dagens situasjon i "Annet" kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som bmwE9 sier så hadde det ikke vært dumt å hadd en litt løsere "annet" kategori enn den er i dag. Men faren for at det flyter over er jo stor, og blir større og større jo fler medlemmer det blir.

Kanskje en egen off-off topic kategori, f.eks "Sofakroken" :lol: hadde gjort seg. Men som sagt over kan det jo bli i overkant med tulleposter og mye arbeid for moderatorer, så slik jeg har forstått det, er dette også grunnen til dagens situasjon i "Annet" kategorien.

Endelig en positiv post :)

At det flyter over har jeg liten tro på...hva definerer du som en tulle post?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes er rart med dette forumet med sine "strenge" regler er at folk har jo verdens lengste signaturer..

6-10 linjer er jo hverdags, med oppramsing av biler som er eid for 10 år siden...

Arti å se åssen biler folk har eid opp igjennom tidene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...